Problemen afspelen video bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBA

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2005
Berichten
19
Ik heb een probleem met het afspelen van mijn videobestanden. Ik kon altijd video's bekijken met Winamp, dit vond ik het beste programma hiervoor. Maar nu kan dit niet meer. Als ik een .avi bestand open, dan hoor ik het geluid maar heb ik geen beeld :confused:.
Dit is ook zo met alle andere media spelers behalve met VLCplayer, maar ik wil het bestand gewoon met winamp kunnen bekijken.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, Direct X opnieuw geinstalleerd omdat daar een bestand was veroudert en dit kon problemen geven. Dit is opgelost nu, maar het probleem is niet opgelost. Winamp een paar keer opnieuw geinstalleerd, werkt ook niet. Met CC cleaner is mijn laptop aardig opgeruimd, maar het probleem is er nog steeds.

Heeft iemand nog een oplossing?? Ik wil namelijk gewoon mijn films bekijken met Winamp. VLC vind ik nogal onhandig.

Alvast bedankt.;)
 
Ik kan het nog steeds niet met winamp openen, maar er is nu wel een nieuwe classic media player geinstalleerd. Die is even relaxed als Winamp. Dus voor mij is het probleem opgelost. Bedankt! :thumb: :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan