Geluid Van Internet Opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
is het mogenlijk geluid dat op een internetsite word weergegeven op te nemen en als dit kan met welk programma is dit mogenlijk
 
Ik zou het doen met Audacity (maar er zijn meer methoden). Klik in mijn handtekening op: "Toch geluid opnemen". In de plaats van de MP3 Remix zou jij de site moeten nemen/openen waarvan je het geluid wilt opnemen. Als je dan Audacity helemaal "opnameklaar"hebt gezet, moet het lukken. Wel de opname in Audacity weer uitzetten, anders loopt je harde schijf vol met "loze" opname.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het doen met Audacity (maar er zijn meer methoden). Klik in mijn handtekening op: "Toch geluid opnemen". In de plaats van de MP3 Remix zou jij de site moeten nemen/openen waarvan je het geluid wilt opnemen. Als je dan Audacity helemaal "opnameklaar"hebt gezet, moet het lukken. Wel de opname in Audacity weer uitzetten, anders loopt je harde schijf vol met "loze" opname.

Hartelijk dank

Ik ben met Audacticy aan de slag gegaan (meeste van de instellingen Snapte ik niet)
maar ik heb wat ik wilde opnemen wel binnen
wat trubbles gehad met een DLL van lame die je moest hebben
heb lame-3.96.1 gedownload uitgepakt maar kon nergens die DLL vinden
gezocht en vond hem in Pinnacle Studio die gebruikt en kijk het resultaat was een mooie MP3
alleen de bitrate was wat laag 128 Kbps had het liever wat hoger gehad maar kan de instelling daarvor niet echt vinden
in ieder geval bedankt
 
Als je Audacity weer eens gebruikt, ga dan naar Bewerken, Voorkeuren, Bestandsformaten. Daar kun je van mp3 de bitrate instellen. Voor alle duidelijkheid een afbeelding.
.
 

Bijlagen

  • AudacityBitrate.jpg
    AudacityBitrate.jpg
    50,2 KB · Weergaven: 60
Als je Audacity weer eens gebruikt, ga dan naar Bewerken, Voorkeuren, Bestandsformaten. Daar kun je van mp3 de bitrate instellen. Voor alle duidelijkheid een afbeelding.
.


Bedankt ik heb na het posten van mijn bericht nog wat doorgezocht en had het ook al gevonden

nu een mp3 van 320 Kbps

bedankt in ieder geval voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan