Virtual Dub probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonny45

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2007
Berichten
38
Ik heb het programma Virtual Dub en een avi film maar waneer ik deze film aan het decoden ben, geeft hij op een gegeven moment aan dat er een frame error is en dan stopt die met decoden. En waneer ik dan bij error options de mode kies dat hij gewoon moet doorgaan bij de volgende frame tijdens het decoden dan heb ik uiteindelijk een film die bij de laatste helft niet gesynchroniseerd loopt met de audio. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen en toch een goede gedecodeerde film kan krijgen.
 
Dit is geen virtual dub probleem, maar een fout in het bestand.

Je zou kunnen proberen in virtula dub het corrupte deel er uit te halen door eerst het eerste goede deel te slecteren en op te slaan en daarna het tweede deel. Je blijft dan echter het slechte stuk missen.

Misscien toch ff opnieuw het bestand te pakken zien te krijgen????
 
Volgens mij is je bestand corrupt.

Kan je het wel normaal afspelen als avi?
 
wat wil je er mee doe dat je hem moet laden in virtual dub?
 
Ik wil alleen maar een uitleg over hoe ik de slechte frame uit de bestand haal en hem zo dan kan decoderen.
 
Ik kan je daar niet een echt antwoord op geven.

Wat bij mij wel eens heeft geholpen is met een ander programma opslaan. Kijk eens of dat bijvoorbeeld met media player kan. Je kunt ook met virtual dus proberen op te slaan onder een andere naam. Misschien helpt omzetten met tmpgencoder naar mpg en deze mpg vervolgen laden in virtualdub.

Maar nogmaals, een echt oplossing heb ik niet. Anderen ook niet zo te zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan