schijfschrijver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yvleda

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
96
Volgens mij is he na een virus gekomen dat hij aangeeft wanneer ik foto''s op dvd wil branden vanuit pinnacle instant photoalbum dat hij steeds aangeeft dat hij de schijfschrijver niet kan vinden.
Ik heb een stapel cd roms om te installeren maar kom er niet uit.
Iemand een handige tip?:)

Reuze bedankt, ben absoluut nog een leek dus lukt ook niet via internet want dat is allemaal engels wat je eventueel kan downloaden.

Yvonne
 
Volgens jou na een virus gekomen. Mogen we weten welk virus en hoe je het van je PC hebt verwijderd?

NB: moet je in dat Pinnacleprogramma niet zelf ergens instellen welke DVD-brander met welke schijf-letter gebruikt moet worden?
 
Bedankt voor je snelle reactie!

Eerlijk gezegd weet ik niet zeker of het door een virus gekomen is hoor.
Hij gaf een paar x aan dat er iets dreigde ik dacht iets van Trojan, maar met het antivirus programma van Norton was hij daarna nergens te vinden.
Het geluid is ook weg sindsdien.
Ik heb al waar ik de computer heb gekocht gebeld maar via zo'n dure hulplijn alles nagelopen en zeggen ze dat dat via bios moet maar dat ze dat zo niet aandurven.
Bij hun kan ik het brengen maar de kosten lopen erg op.
Het rare is dat ik dus wel een cd af kan draaien, maar als ik op een site zit geen geluid kan krijgen maar wel weer bij bol.com om een cd te luisteren.
Geluid bij opstarten ontbreekt ook, ik snap er werkelijk niks van heel irritant.

Wat betreft of ik die schijfschrijver ergens moet instellen zal ik proberen achter te komen.

Groetjes,

Yvonne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan