playlist maken in media player via limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

princessjuh

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Berichten
222
Hoi,

Als ik een liedje heb gedownload via limewire, hoe kan ik die dan toevoege aan een playlist in de media player?


GroetJs Steffie
 
Hoi,

Als ik een liedje heb gedownload via limewire, hoe kan ik die dan toevoege aan een playlist in de media player?


GroetJs Steffie


je kunt in lime wire kiezen voor :extra-opties

daar kun je kijken bij: opslaan

die regel kun je dan veranderen waarbij die in welke map je download moet opslaan


als je dus een playlist hebt gemaakt en die map heb opgeslagen inbijv "mijn documenten" dan kun je dus daar voor kiezen.

je kunt ook gewoon downloaden en daarna je download kopieren naar je playlistmap
 
Laatst bewerkt:
je kunt in lime wire kiezen voor :extra-opties

daar kun je kijken bij: opslaan

die regel kun je dan veranderen waarbij die in welke map je download moet opslaan


als je dus een playlist hebt gemaakt en die map heb opgeslagen inbijv "mijn documenten" dan kun je dus daar voor kiezen.

je kunt ook gewoon downloaden en daarna je download kopieren naar je playlistmap


Okeej Dus als ik een paar liedjes download moet ik dat doen, okeej maar kan ik die playlist laterna nog wijzigen?
 
Okeej Dus als ik een paar liedjes download moet ik dat doen, okeej maar kan ik die playlist laterna nog wijzigen?

je bedoelt wijzigen door bijv wat te verwijderen of toe te voegen?

jazeker dan!

het handigste is om een map te maken waarin je alles download zoals je nu waarschijnlijk doe en dan te kopieren naar een playlist
zo kun je een liedje altijd uit die basismap halen en kopieren naar meerdere playlisten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan