Software / Firmware Samsung D900

Status
Niet open voor verdere reacties.

funkyfly

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Berichten
3
Ik heb van verschillende mensen gehoord dat je een software update kan doen voor je mobiele telefoon. Ik heb wat problemen met mijn Samsung D900 en denk dat het een software probleem is.

Weet iemand iets meer hierover? Google en de site van Samsung hebben mij nog niet gebracht wat ik nodig ben.
 
software

Wat ik bedoel met een update: Er schijnen wel eens updates te komen kwa software voor telefoons. Dit heb ik van horen zeggen en ik weet dat er zelfs bedrijven zijn die het ook doen.

Mijn knoppen werken soms niet op mijn toestel (erg wisselvallig vallen een paar knoppen soms weg, kan dan drukken wat ik wil het werkt niet. Na een tijdje doen ze het weer wel) Een aantal hebben mij verteld dat het kan liggen aan de software die in de telefoon zit. Dus ik ben zoekende naar die software om te kijken of ik het probleem kan oplossen. De winkel waar ik hem heb gekocht zegt: willen het toestel opsturen, ben je hem weken kwijt en ja als de telefoon daar op dat moment met testen het wel gewoon doet doen ze er niks aan, lekker is dat!
 
Wat ik bedoel met een update: Er schijnen wel eens updates te komen kwa software voor telefoons. Dit heb ik van horen zeggen en ik weet dat er zelfs bedrijven zijn die het ook doen.

Mijn knoppen werken soms niet op mijn toestel (erg wisselvallig vallen een paar knoppen soms weg, kan dan drukken wat ik wil het werkt niet. Na een tijdje doen ze het weer wel) Een aantal hebben mij verteld dat het kan liggen aan de software die in de telefoon zit. Dus ik ben zoekende naar die software om te kijken of ik het probleem kan oplossen. De winkel waar ik hem heb gekocht zegt: willen het toestel opsturen, ben je hem weken kwijt en ja als de telefoon daar op dat moment met testen het wel gewoon doet doen ze er niks aan, lekker is dat!


ik heb veel lopen afstruinen voor je op internet maar die software is nergens te vinden

lijkt me ook een besturings software die ze niet vrijgeven
hoe vervelend ook maar terug naar de winkel
 
zit niks anders op ben ik bang

Ik zal een dag lang voor de winkel gaan staat tot op het moment dat mn telefoon weer zn mankement vertoont. Gelijk naar binnen en korte mette maken daar :D

Dank voor je inzet en hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan