real player

Status
Niet open voor verdere reacties.

riavda

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2005
Berichten
30
Geachte,

Met de website van het BBC Symphony Orchestre hoorden we vorige vrijdag (9 febr.) een concert met de real player op BBC3 via internet. Omdat ons dochter daarin mee speelde zouden we dit concert graag opnemen: het concert is nog opnieuw te beluisteren tot nu vrijdag.

Kan dat en mag dat en hoe is dat te realiseren? Ik kan een beetje met de computer overweg maar ben helemaal niet technisch aangelegd om dit te kunnen. Op internet zocht ik al en vond iets over CD's branden als ik "opnemen" intikte.
.
Ik heb hier een paar DVD+RW 1-4x High Speed Rewritable schijfjes waar ik back-ups opzet van mijn bestanden.
Hartelijk dank en vriendelijke groeten.

Riavda
 
Hoi en Welkom op Helpmij:thumb:

Je zegt het zelf al goed eigenlijk. Je zegt "kan dat en mag dat"
Het kan inderdaad maar het mag bijna 100% zeker niet omdat er Copyright op zit.
Wij kunnen/mogen je er dan ook niet mee helpen.

Raymond
 
You may not copy, reproduce, republish, download, post, broadcast, transmit, make available to the public, or otherwise use bbc.co.uk content in any way except for your own personal, non-commercial use. You also agree not to adapt, alter or create a derivative work from any bbc.co.uk content except for your own personal, non-commercial use. Any other use of bbc.co.uk content requires the prior written permission of the BBC.

Het mag dus wel. Topic weer open.

Riavda: Excuses voor het ongemak, het is niet altijd even duidelijk of dit wel - of - niet mag.
 
Mijn complimenten voor je opmerkzaamheid Breezer en ook mijn excuses aan riavda.
Hoop dat je snel verder geholpen word.
 
Laatst bewerkt:
BBC concert

Dank je wel BrEeZeR!
Er resten nog 4 dagen tot vrijdag. Misschien wordt dit toch nog opgelost.

En wat R. Bos betreft: u hoeft zich niet te verontschuldigen hoor want u had de intentie om te helpen.

Fijne avond nog alletwee.

Riavda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan