Muziek toevoegen aan custom dvd menu met TMPGEnc dvd author

Status
Niet open voor verdere reacties.

krabat

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
Berichten
202
Goeiedag!

Ik ben bezig met het maken van een custom DvD en nu zou ik graag een liedje aan het menu willen toevoegen (zodat je muziek hoort als het menu verschijnt). Ik werk met TMPGEnc dvd author, wat moet ik nu doen?

Het menu is overigens ook door mij zelf gemaakt, er zit nog geen menu bij de dvd-bestanden.

groet,
Krabat
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan je in TMPGenc DVD Author alleen de audio toevoegen die behoort bij het stukje film dat je in je menu hebt geselecteerd. Create menu, knop Menu display settings, vinkje voor Use audio of the background video as the menu BGM.
 
volgens mij heb je inderdaad gelijk. Jammer.

Heb je misschien een tip voor me, ik zoek een vrij eenvoudig progje waarmee je zelf een menu kunt maken (achtergrond en eigen muziek).
 
Als je Windows XP hebt, zul je ook Moviemaker hebben? Daarin worden ondersteund:

Audio-bestanden: .aif, .aifc, .aiff .asf, .au, .mp2, .mp3, .mpa, .snd, .wav en .wma
Afbeeldingbestanden: .bmp, .dib, .emf, .gif, .jfif, .jpe, .jpeg, .jpg, .png, .tif, .tiff en .wmf
Video-bestanden: .asf, .avi, .m1v, .mp2, .mp2v, .mpe, .mpeg, .mpg, .mpv2, .wm en .wmv

En menu's kun je ook maken.
 
De film waarbij ik een menu wil maken zijn dvd-bestanden (ifo, vob etc.) Zou ik het menu dat ik met moviemaker maak ook naar het programma convertxtodvd kunnen kopiëren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan