Geluid via pc/boxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JRV

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Berichten
38
hallo,

Hoe krijg ik het voor elkaar om geluid niet uit mijn pc te krijgen, maar alleen uit mijn speakers? Nu komt het geluid uit allebei....:(

Groetjes Ronald
 
kun je in het menu van je beeldscherm niks uitzetten?

yenminste als je dat bedoel met uit je pc?

je boxen aan je scherm?
 
Laatst bewerkt:
kun je in het menu van je beeldscherm niks uitzetten?

yenminste als je dat bedoel met uit je pc?

je boxen aan je scherm?

Hallo Frank,

Mijn speakers zitten niet aan het beeldscherm, ik heb een 2.1 set gekocht en aangesloten. Die speakers doen het prima. Er zit een volume regeling op de speakerset. Wat ik graag wil het geluid dat uit de luidspreker van mijn computerkast komt uitschakelen. Als ik met de volumeregeling van mijn pc het volume redelijk hard zet dan komt er ook redelijk hard geluid uit de pc, ook als ik het volume op de luidsprekerset laag zet...., begrijp je het probleem?

Groetjes Ronald
 
Hallo Frank,

Mijn speakers zitten niet aan het beeldscherm, ik heb een 2.1 set gekocht en aangesloten. Die speakers doen het prima. Er zit een volume regeling op de speakerset. Wat ik graag wil het geluid dat uit de luidspreker van mijn computerkast komt uitschakelen. Als ik met de volumeregeling van mijn pc het volume redelijk hard zet dan komt er ook redelijk hard geluid uit de pc, ook als ik het volume op de luidsprekerset laag zet...., begrijp je het probleem?

Groetjes Ronald


hoi ronald

heb jij een apparte geluidskaart gezet?

zo ja heb jij je onboardkaart in de bios op disabled gezet?(uitgezet dus)
 
hoi ronald

heb jij een apparte geluidskaart gezet?

zo ja heb jij je onboardkaart in de bios op disabled gezet?(uitgezet dus)

Nee, geluidskaart heb ik niet in de pc gedaan..., ik heb de pc tweedehands gekocht, geen idee of er een kaart inzit... Hoe kan ik dat zien?
 
Nee, geluidskaart heb ik niet in de pc gedaan..., ik heb de pc tweedehands gekocht, geen idee of er een kaart inzit... Hoe kan ik dat zien?

heb je 2 rijen met stekker aansluitingen achterop?
paars oranje groen
 
heb je 2 rijen met stekker aansluitingen achterop?
paars oranje groen

Hoi Frank,

Bedankt voor je hulp..., ik heb het met deze pc maar opgegeven en een nieuwe bij Dell besteld, niet alleen om het geluid hoor....
 
Hoi Frank,

Bedankt voor je hulp..., ik heb het met deze pc maar opgegeven en een nieuwe bij Dell besteld, niet alleen om het geluid hoor....

ja was het zo erg gesteld met die pc?

suc6
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan