PDF omzetten in Jpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathid

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2007
Berichten
61
Ik ben webmaster van een toneelvereniging's website (www.elcktsyne.be), en ik heb een vraagje, ik heb de affiche van het volgende toneelstuk gekregen in pdf formaat, maar ik zou die graag in jpeg omzetten, is dat mogelijk ?

Alvast bedankt ! Mathias
 
Dit is mogelijk met een screencapture programma door de PDF te openen en met het Screencapture programma om te zetten in Jpeg. WinSnap is een dergelijk programma en gratis. Je maakt dan als het ware een foto van de PDF.
 
Met "het [$ 59,00] programma "PDFtoAll" is dit in een muisklik gebeurd... Er zijn nog meer van deze "betaalde" oplossingen... Google met "pdf to jpg"
Altenatief is de pdf uitprinten en vervolgens inscannen... [kwaliteitsverlies] of een z.g. "screencapture" programma als bijv. Snag-it of CaptureWiz..... [leidt ook tot enig kwaliteitsverlies...]
 
@j.zwartbol1

Misschien is dit de start van een prachtige hobby..... en dan is dat bedrag niets.... bovendien heeft Belgie een fiscaal plezant klimaat waardoor er over dit soort bedragen helemaal niet moeilijk gedaan wordt.... MAAR, bovendien kan de naam van zo'n "betaalprogramma" genoeg zijn om eens te snuffelen ïn "alternatieve kanalen"... :evil:
 
Volgens mij wil hij alleen maar een poster omzetten in Jpeg en niet zozeer een nieuwe hobby beginnen, andres had hij dat wel aangegeven en of hij daar een betaald of legaal gratis programma voor wil gebruiken laat ik helemaal aan hem over. Dus Mathias, succes.

Met vriendelijke groet, Hans Zwartbol
 
Gasten, vree neig bedankt allemaal om mij te helpen,
kheb voor de handigste manier gekozen, gewoon een screenshot pakken en dat dan met photoshop uitnkippen ;)

Kvind vree sympathiek voor ulder snelle reactie, en tot de volgende ! :thumb:
 
online convertie?

Misschien een gekke oplossing, maar wel sneller dat een screenshot maken en dan uitknippen.
Waarom gebruik je geen online converter, zoals http://pdfjpg.net?
Lijkt me iets makkelijker :p
 
Hoi, topics van vijf jaar oud mogen met rust gelaten worden ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan