md aansluiten op computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

van.beurten

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
530
Ik wil het geluid van mijn minidisk in de computer leiden. Er zitten bij mij aan de achterkant 6 mogelijkheden voor een minitulp. De kleuren zijn: zwart-oranje-grijs-groen-roze-geel en blauw. In welke opening moet ik de minitulp doen?
Graag hulp.
Groet! Bernadette
 
Ik wil het geluid van mijn minidisk in de computer leiden. Er zitten bij mij aan de achterkant 6 mogelijkheden voor een minitulp. De kleuren zijn: zwart-oranje-grijs-groen-roze-geel en blauw. In welke opening moet ik de minitulp doen?
Graag hulp.
Groet! Bernadette

hoi ik had ook zo een mini disc en gebruike de lijn in van me pc om muziek via me md af te spelen. maare als je wilt opnemen moet je de roze nemen.
 
geen geluid....

Ik wil opgenomen geluid wat al op de minidisk staat in de computer leiden. Dus via de line out naar een line in. Ik heb het programma audacity. Via de roze tulpingang gaat 't niet.....
Waar moet ie dan in?
 
Hallo

Je dient de blauwe 3.5 mm stereoingang v/d p.c. te gebruiken .

Maximum input voor de line-in ingang: 2 V piek-piek.

Peter
 
Hallo


Maximum signaalniveau die deze ingang mag hebben , daar er anders zowieso vervorming door klippen zal optreden ....

Volgende vraag anticiperende...

Klippen , is vastlopen tegen de voedingsspanning ,waardoor het signaal wordt vervormd van een sinus naar een blokvorm.

Peter
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan