films bekijken zonder codecs te kunnen installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

grantjie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 feb 2007
Berichten
4
Ik weet dat je op het werk geen films hoort te bekijken, maar tijdens de nachtdienst zijn er van die dooie uren, waar je toch doorheen moet en een goede film is dan dankbaar tijdverdrijf; echter kan de speler niet ge-update worden, omdat dat is afgeschermd, en terecht. Toch zou het mooi zijn om een manier te vinden om toch films te zien zonder de nieuwe codecs te hoeven installeren.
Nu heeft een speurtocht op het internet me op het spoor gebracht van de nieuwe Nandub met SBC (smart bitrate control). Ik heb er echter nog nooit mee gewerkt en weet niet of dit de juiste oplossing is of dat er andere (betere) en wellicht makkelijkere, zijn. Weet iemand of dit programma inderdaad de files zal omzetten naar bestanden die daarna niet meer aan bepaalde (nieuwere) codecs gebonden zijn?
 
kan je gebruik maken van een usb-stick? Probeer dan DIT eens...
Eventueel is dit programma ook gewoon op een harde schijf te parkeren
 
films kijken zonder codecs te kunnen installeren

Bedankt; ziet er zeer interessant uit.
Zou het ook werken als ik het programma op de dvd zelf meebrandt?
Hoewel ik wel denk dat er toegang is tot de usb-drive, maar dit niet 100% zeker weet. Vanavond kunnen we dit testen, dus ik hou je op de hoogte.
Kan haast niet wachten...
 
prima

is helemaal gelukt; heb geen gebruik gemaakt van de usb-stick, anders moest ik daar weer mee sjouwen, maar heb volgens handleiding het programma eerst op de hd uitgepakt (geinstalleerd) en vervolgens die map in zijn geheel mee gebrand op de dvd.
werkt als een trein.
Bedankt voor deze gouden tip!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan