outlook express werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Berichten
632
hallo,
windows xp - office
we hebben eerst incredimail gebruikt - deze was standaard mail - nu wil ik overgaan naar outlook express - hier kan ik nu niet e-mail ontvangen, maar wel versturen.

hoe maak ik mijn outlook express weer standaard mail ontvanger/versturen ???

graag op een zeer simpele manier uitleg graag.
ik dank u voor uw hulp.
 
Waarom kan je geen mail ontvangen?
Krijg je een foutmelding?
Staan de pop en smtp servers wel goed ingesteld?
 
Je emailprovider zal waarschijnlijk op zijn website alle informatie over het instellen van je computer voor email hebben staan of anders kan hij het je zeker vertellen.
Joop
 
het probleem is ontstaan door dat incredimail eerst standaard was - men kreeg van de een op de andere dag een probleem met openen er van.
men heeft 2 iconen op buroblad staan - 1 geeft aan kan niet openen instal nieuwere versie.
2e is nieuwe zodra deze voledig geinstalleerd is denk je dat hij opstart maar er gebeurt niets.

deze aanvullende info kreeg ik zojuist.

als het goed is gaan ze zich zelf nu ook aanmelden bij helpmij (gelukkig)
 
het probleem is ontstaan door dat incredimail eerst standaard was - men kreeg van de een op de andere dag een probleem met openen er van.
men heeft 2 iconen op buroblad staan - 1 geeft aan kan niet openen instal nieuwere versie.
2e is nieuwe zodra deze voledig geinstalleerd is denk je dat hij opstart maar er gebeurt niets.

deze aanvullende info kreeg ik zojuist.

als het goed is gaan ze zich zelf nu ook aanmelden bij helpmij (gelukkig)

Nee we moeten echt even weten wat er gebeurt als je OE opent en je probeert de mail te ontvangen. Krijg je dan een foutmelding? Als je wel kan versturen maar niet kan ontvangen dan zal er wat verkeerd ingesteld zijn en waarschijnlijk bij de servers.
Welke provider en welk product?
 
als ik het goed begrepen heb van deze persoon - kon men wel versturen maar niet ontvangen

provider = @home.nl
 
als ik het goed begrepen heb van deze persoon - kon men wel versturen maar niet ontvangen

provider = @home.nl

Volgens mij kun je outlook expres gewoon als standaardemailadres maken. Open outlook expres dan extra, opties en onderaan standaardadres maken. Succes!

Reinette
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan