dvd bewerken voor kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

michiel112

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Berichten
686
Ik heb een opgenome dvd van TV. Deze wil ik nu kopieren, maar ik heb maar een dvd lezer/brander dus ik denk dat ik dan best met nero een dvdimage maak op mijn harde schrijf, en deze vervolgens brand. Maar het probleem is juist dat ik eerst mijn dvd wil bewerken voordat ik hem brand, hoe kan ik dit het best doen? Eerst kopieren naar harde schrijf, dan bewerken, en vervolgens branden?
 
Ik heb een opgenome dvd van TV. Deze wil ik nu kopieren, maar ik heb maar een dvd lezer/brander dus ik denk dat ik dan best met nero een dvdimage maak op mijn harde schrijf, en deze vervolgens brand. Maar het probleem is juist dat ik eerst mijn dvd wil bewerken voordat ik hem brand, hoe kan ik dit het best doen? Eerst kopieren naar harde schrijf, dan bewerken, en vervolgens branden?

lijkt mij wel

gaat er iets fout heb je altijd het orgineel nog
 
Ja maar als ik het kopieer naar de harde schrijf krijg ik een dataschrijf en geen dvd meer. En met wat kan ik het dan het best bewerken? Het is om wat recclame eruit te knippen enzo.
 
bij mij is het gewoon gelukt met nero. Vertel eens hoe je het gedaan hebt?
 
Over welk bestandsformaat heb jij het? Anders lijkt het mij beter dat je er een nieuw topic over begint.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan