verwijderen mpeg lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

zappie

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Berichten
11
Als ik op de verwisselbare schijf een mpeg-bestand wil verwijderen van mijn mp3-speler, krijg ik de melding dat het niet verwijderd kan worden omdat het door iemand anders of door een ander programma in gebruik is, maar dat is helemaal niet zo!
Hoe kan ik dit oplossen??
 
Bedoel je met verwisselbare schijf, de schijf van je mp3-speler? Heb je op je PC een programma staan waarmee je de mp3-speler beheert? Zoiets als iTunes die de inhud van de iPod beheert?
 
PC even uitzetten. Batterij uit je mp3 speler halen. PC aan zetten. mp3 speler ZONDER batterij aansluiten op pc. Lukt het nu wel?

Als dat niet lukt:
Opstarten in veilige modus. Mp3 speler aansluiten op PC. Lukt het dan?
 
Nee, gewoon de verwisselbare schijf op de pc... En ja, ik heb ook i-tunes.
 
Als wat Bartuls adviseert heeft geholpen, laat mijn vraag dan maar links liggen.
Verwisselbare schijf op de PC waar een mpeg-bestand op staat van je mp3-speler? Je hebt iTunes, maar is je mp3-speler dan ook een iPod? Raadsels...
 
Zonder batterij helpt niet. :(
De mp3-speler is geen i-pod, maar omdat iemand anders uit het gezin wel een i-pod heeft, staat i-tunes er wel op. Vandaar.
 
Wat ik vroeg was, anders gezegd: waarop staat dat mp3-bestand nu precies dat je wilt verwijderen? Welk merk mp3-speler heb je en kreeg je daar ook een muziekbeheersprogramma bij wat je op je PC moest installeren? (ITunes en iPod uitsluitend als voorbeeld bedoeld.) Als niets anders meer helpt, zou je Unlocker kunnen gebruiken om het bestand kwijt te raken. Na installatie zet Unlocker een snelkoppeling in het submenu dat je krijgt als je rechtsklikt op dat mpeg-bestand. Bekijk de diverse mogelijkheden.
 
Yes! Unlocker heeft geholpen! :thumb:
Toch raar dat het eerst nog wel kon en nu alleen maar zo ...
 
Mooi zo!

NB: soms is een map of een bestand gekoppeld aan een uitvoerend programma. Opgenomen in een afspeellijst in Winamp, een map staat in Limewire als de map waar downloads ingezet moeten worden. Vaak is dan zo'n bestand of map "eigendom", ook via het register, van zo'n uitvoerend programma. Dan kun je er pas aankomen als die koppeling is opgeheven.
 
Help! Nu kunnen er ineens nog maar 8 nummers op! Terwijl er 512 Mb beschikbaar is....:confused:
Hoe kan dit nu weer?
 
Verwisselbare schijf van 512 Mb ?

Geef nou eens antwoorden, zo ben je moeilijk te helpen. :confused:
 
De MP3 is van Victory. Als ik 'm aansluit op de pc kunnen er geen nummers meer bij, terwijl hij niet vol is. Ra, ra.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan