Geluid van mijn boxen doen het niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

bredaboy90

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2006
Berichten
126
Ik heb net een nieuwe computerkast gekocht en alles erin gezet...
Nadat alles goed is aangesloten deed alleen mijn geluid het niet...

Dus ik kijken voor een driver van AC'97 maar hij doet het nog steeds niet..
Geluid zit vast aan mijn moederbord dus moet goed kunnen werken!!

Please helpmij :D

Geluidskaart: Realtek ALC655 @ Via AC'97 Enhaned Audio controller
Moederbord: Gigabyte GA-K8VM800M v1
 
Laatst bewerkt:
verwijder die driver eens en start je pc nadien terug op en kijk of die een driver vind ervoor.
anders kan je ook de driver verwijderen en in configscherm-hardware een nieuwe driver laten dedecteren.
 
Heb je ook gekeken naar het verhaal over de audiocontroller voor de chipset? Zoals je aangaf gaat het bij jou om de "Via AC'97 Enhaned Audio controller". Heb je die ook opnieuw geinstalleerd? Heb je de aansluitingen van je onboard geluidskaart naar de jacks in de achterkant van je kast goed, vast aangedrukt gemonteerd?

NB: je systeemgeluiden doen het ook niet? Zoals het Microsoft-riedeltje bij het starten van Windows?
 
Heb je ook gekeken naar het verhaal over de audiocontroller voor de chipset? Zoals je aangaf gaat het bij jou om de "Via AC'97 Enhaned Audio controller". Heb je die ook opnieuw geinstalleerd? Heb je de aansluitingen van je onboard geluidskaart naar de jacks in de achterkant van je kast goed, vast aangedrukt gemonteerd?

NB: je systeemgeluiden doen het ook niet? Zoals het Microsoft-riedeltje bij het starten van Windows?

Die piepje hoor ik wel bij het opstarten, maar er komt geen geluid door mijn boxen...
Ik laat een vriend van mij zodalijk ff nakijken ;)
 
Ik bedelde niet die BIOS-piepjes, maar het deuntje dat Windows maakt bij het opstarten. :confused:
Als je vriend het weet op te lossen, horen we dat dan? Hebben we allemaal wat geleerd. :thumb:
 
Ik bedelde niet die BIOS-piepjes, maar het deuntje dat Windows maakt bij het opstarten. :confused:
Als je vriend het weet op te lossen, horen we dat dan? Hebben we allemaal wat geleerd. :thumb:

Windows deuntje ook niet nee.... ja ik laat het jullie weten ;)
 
Ik heb de stekkertjes van de voorkant aangesloten bij 'Front-audio' en nu heb ik dus de stekker van het geluid voorin mijn computer aangesloten...;)

Nu doet hij het wel gewoon ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan