rmvb filmpjes omzetten naar avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolfie1

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Berichten
43
hallo ben bezig een collectie filmpjes die ik graag op cd wil zetten
bekijk deze filmpjes met realplayer 10 ,dit heeft zeer goede beeldresultaten(wat me nog niet eerder gelukt is ) ,nu wilde ik deze bestandjes rmvb om zetten in avi om die te branden via nero 6 (filmpjes zijn al gedodeerd enzo ),heb dit geprobeerd met WinAvi jammer genoeg kreeg ik alleeen een trail versie ,en eh :eek: :mad: kon maar 5 min omzetten ,eh heb ik dus een klein deel van me filmpje die maar gemiddels 38 a 50 mb is
(sommige meer) eh dit is me vraag welke converter zet nu rmvb bestanden om in avi of mpeg of dvd ) behalve winavi de trailversie ,is er een goede gratis converter met makkkelijke beschrijving erbij??
zodat ik me dragonball Z movies en series op cd krijg!:rolleyes: :rolleyes:
 
"Officieel" gratis of freeware zal niet gaan lukken denk ik.... al die bedenkers van deze fraaie software zien graag geld voor hun zweetdruppels..... maar als je een beetje stout bent.......... :evil: zoek je een "onofficiële"......... Helaas kunnen wij, hier bij Helpmij, daarmee echter niet verder helpen....... :(
 
Laatst bewerkt:
Maar voor shareware betaal je ook...! Alleen freeware is gratis......
 
:D ik snappe helemaalleee dank voor de goede adviesen en voor de link ziet er goed uit zal deze na wat meer info heb gevonden eens installeren!!!
:thumb:
 
Ik ben lang op zoek geweest naar een documenaire 'The story of the weeping camel'.

Toen het mij uiteindelijk lukte, vandaag, bleek dat het een rmvb-bestand was.

Hoe te converteren naar DVD of AVI? Alles geprobeerd, ook via bovenvermelde site, maar dat zijn allemaal sharewares.

Hilfe!?
 
niet officiele versies?

Ga toch gewoon naar tucows, ik weet 't shareware maar toch..."
't Lijkt me sterk dat er niet iets tussen zit!

http://www.tucows.com/search?search...search_adv=0&search_size=&search_size_multi=b

Shareware -Treasureware:)

hoi hoi heb het effe getest ,jammer genoeg is met deze het zelfde is ook trailer ,je kunt wel een poging doen om te registeren,wat ik heb gedaan ,daarna moet je deel 2 downloaden fullversie ,heb de reg startie code gekregen en een account gemaakt ,maar lukt niet om de reg code op de manier ze zeggen te plaatsen !
jammer:confused: zag er veel belovend uit vooral de full versie!
nu maar hopen geen betaalkosten krijg heb vals adres gemaakt! was niet van plan 29 dollar neer te leggen!!
misch weet iemand hoe ik deze trailversie van de link hierboven krijg geregistreerd
word wel moeilijk om in ieder geval een gratis versie te krijgen!!
 
@wolfie1
Tja, en als je dan in je profiel bij Helpmij zet dat je geen e-mails wenst te ontvangen, wordt het al helemaal erg moeilijk om je te verder te helpen........
 
Hé Wolfie1,

heb je werkelijk alle versies geprobeerd?
ik gaf eigenlijk die link naar Tucows omdat ikzelf in zo'n geval altijd uitprobeer welk progje een redelijk resultaat geeft.
Vaak lukt dat niet gelijk, soms helemaal niet.

Maar om nou met valse adressen te gaan googelen vind ik nou ook weer net iets te ver gaan.
Je kunt de programma's toch ook gewoon uit proberen?
:)
 
Hé Wolfie1,

heb je werkelijk alle versies geprobeerd?
ik gaf eigenlijk die link naar Tucows omdat ikzelf in zo'n geval altijd uitprobeer welk progje een redelijk resultaat geeft.
Vaak lukt dat niet gelijk, soms helemaal niet.

Maar om nou met valse adressen te gaan googelen vind ik nou ook weer net iets te ver gaan.
Je kunt de programma's toch ook gewoon uit proberen?
:)

hoi :rolleyes: eh heb er inderdaad al veel geprobeerd Avi converter ,mainconcept encoder + de codeer,en nog zohn 3 anderen ,omdat alleeen realplayer rvmb bestanden leest,gaan sommige encoders ook alleen als je realplayer hebt geinstalleerd!,en allemaal een trail versie waar je maar enkele min kunt omzetten ,wat jammer is als je een filmpie van 40 min hebt!krijg je filmpje waarvan de de eerste 3 min is omgezet en andere rest nog rvmb is!:eek: maar zal niet zomaar opgeven zoek nog wel verder en als je goede tips voor me hebt mag ook wel via privebericht:rolleyes: wil drommels toch graafg voor elkaar hebben ,is toch leuk ,als je net begonnen hobbie omgezet krijg naar avi of rechtstreeks op mpeg,is alleeen jammer er voor nero geen plugin is die rvmb bestanden kan lezen en kan omzetten heb nero 6 met een encoder en showtime wat toch aardig goed werkt als je de film in avi heb en de code en license hebt!
zoek nog wel verder dank voor het meedenken!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan