instructie film opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Berichten
931
Ik ben site tegen gekomen http://www.fugu.com/baseball# waar ze instructie film laten zien. Daarnaast hebben ze een animatie tekening gemaakt.
Nu wil ik dit filmpje en de animatie opslaan om vervolgens delen van film te gaan gebruiken.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan doen.
 
ja zal iets perciezer moeten zijn...

Ten eerste geeft de link niet onmiddelijk een filmpje of animatie weer dus weet ik niet goed wat je nu juist bedoelt. (je moet inloggen)
Ten tweede hangt alles ook af van =hoe je het wil gebruiken=.

Wil je een filmpje maken? in wmv/avi ofzoiets?

Als het instructiefilmpje als in echt filmformaat is (maw je windows media player kan het afspelen), is het slechts een kwestie van (eventueel) hercoderen naar een standaard beeldformaat en dit dan importeren in een filmedit programma zoals windows movie maker.

Stel dat je filmpje/animatie in bv flash gemaakt is worden de zaken al wat ingewikkelder...
Als je specifiekere vragen stelt zullen andere mensen je ook doelgerichter kunnen helpen.
 
Laatst bewerkt:
ik wil niet zeurderig klinken ofzo... maar heb je je de copyrights gelezen?:rolleyes:
 
hallo bedankt voor jullie reactie

Na het inloggen kan je 1 v/d instructie films aanklikken. Je krijgt dan een scherm met een film, animatie film, een faq, forum. Waar het nu om gaat. Ik wil zowel het filmpje als de animatie gebruiken.

Het filmpje wordt met een flashplyaer afgespeeld!!

ik hoop nu misschien wat duidelijker te zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan