afspeellijst uit WMP wordt niet in volgorde afgespeeld in mp3 speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

KERJO

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Berichten
108
Wanneer ik een afspeellijst maak in Windows Media Player en ik synchroniseer mijn Mp'3 speler en de tracks overzet, worden deze niet in volgorde afgespeeld op de mp3 speler , ondanks dat ik de weergave van de mp3 speler op normale volgorde heb geplaatst (niet willekeurige volgorde ) Misschien is het een verkeerde instelling in WMP ;
Tevens zou ik wel eens de betekenis willen weten van het nummer dat voor de songs staat wanneer deze worden weergegeven in de afspeellijst van de linkerkolom bij WMP (het is geen volgordenr.)
 
Laatst bewerkt:
Welke versie van Windows Media Player gebruik je? Kan WMP11 niet op je systeem geinstalleerd worden?
 
Klik in WMP11 op F1 en surf naar de in bijgaand voorbeeld opengeklapte hoofdstukken in de Help-file.

(Klikbaar)

 
Ik heb gans de help functie van WMP doorgenomen, maar ik geraak niet aan een oplossing om mijn afspeellijsten in volgorde te laten afspelen op mijn mp3 speler .
Is er misschien een oplossing om de afspeellijsten via Win Amp (of een andere methode)naar mijn mp3 speler over te zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan