Ontvang geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotje76

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2007
Berichten
16
Hallo

Ik krijg geen geluid als ik bijvoorbeeld radio wil gaan afspelen via mijn pc.
Media player er vanaf gehaald en opnieuw gedownload, mijn boxen doen het gewoon, en limeware lukt wel om muziek af te spelen.
Java laatste versie staat er op.

Iemand een oplossing ?

Dacht eerst dat het met pop up block te maken kon hebben maar misschien is dat niet zo ?

Alvast dank ! :thumb:
 
Waarschijnlijk heb je niet de juiste plugin, in WMP...
Op deze handige site: http://www.nederland.fm/#
vind je onderaan een button "geen geluid" , klik die aan en je vind tips en links naar de diverse plugins.......
 
Help!

Beste mensen,

Het gekke is dat mijn realplayer het wel doet maar mijn media player niet.
Ik heb deze al verschillende malen opnieuw gedownload maar het werkt niet.
Ik heb mijn media player echt nodig voor online cursussen en begrijp er niets van,
Wie kan mij helpen ?

Alvast dank !
 
Installeer eens het Mega Codec Pack, kies voor afspelen, zonder de players te selecteren, ook geen Google bar laten installeren, je kunt wel de Alternatieve Realplayer en QuickTime player installeren, dan kun je alles in WMP afspelen, daar ook voor kiezen, in het laatste keuzevakje.

Je kunt later altijd nog de codecs annpassen.
 
He lange pier

Bij het installeren lukt het niet want ik mis een library path (?)
Waarschijnlijk lukt het daarom ook niet om mij windows af te spelen ?

Hoe kan ik dit fixen ?
 
windows 98 ik krijg bij het opstarten elke keer dat ik een hp path mis ?
zegt mij weining ook als ik een free scan doe komen er veel fouten naar boven maar ik vertrouw dat soort dingen niet zeker als ik dan moet betalen
tips ? graag :thumb:
 
Denk dat je eerst eens hier eens te rade moet gaan, als je besmet bent, lees daar de bedoeling eens goed.
 
He lange pier hartelijk dank, maar ik zie mijn probleem er niet tussen staan en ik mag niet zelf loggen zonder een uitnodiging.
 
Je kunt je daar gewoon registreren, net zoals hier, en vragen plaatsen, en een Hijackthis log plaatsen, vandaar dat ik aangaf om even daar goed te lezen wat de bedoeling is.
 
oke ik dacht dat ik mij alleen kon registeren via een uitnogdiging van een ander
Ik zal het even proberen


dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan