Stopfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

yankee_victor

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Berichten
53
Ik word gek van deze pc. Het is een pc dat ik gratis heb gekregen met een abonnement voor mobiele tel. Het heeft niet eens één keer normaal gewerkt. Het restart van zichzelf en als ik een rapport verstuurt krijg ik het bericht dat ik misschien de laatste versie van het stuurprogramma van mijn ingebouwde videokaart (via/s3g unichrome pro) moet installeren. Ik heb de nieuwste versie en verder valt ook van alles uit. Bv. als het niet van zichzelf opnieuw opstart van iexplorer uit. Ik moest gisteren msoffice bijna 10x opnieuw installeren. Ik word er helemaal gek van. iemand advies????

Een wanhopige pc-gebruiker
 
Ik word gek van deze pc. Het is een pc dat ik gratis heb gekregen met een abonnement voor mobiele tel. Het heeft niet eens één keer normaal gewerkt. Het restart van zichzelf en als ik een rapport verstuurt krijg ik het bericht dat ik misschien de laatste versie van het stuurprogramma van mijn ingebouwde videokaart (via/s3g unichrome pro) moet installeren. Ik heb de nieuwste versie en verder valt ook van alles uit. Bv. als het niet van zichzelf opnieuw opstart van iexplorer uit. Ik moest gisteren msoffice bijna 10x opnieuw installeren. Ik word er helemaal gek van. iemand advies????

Een wanhopige pc-gebruiker

Graag iets meer info.

Merk, meldingen etc etc. configuratie....
 
Chipset is vt 8237R Pro van VIA
het is een merkloze pc.
Voor de rest werkt het perfect. Het is snel, start snel op enz.
windows xp sp2 intel celeron 2.26GHz en 448MB
 
Chipset is vt 8237R Pro van VIA
het is een merkloze pc.
Voor de rest werkt het perfect. Het is snel, start snel op enz.
windows xp sp2 intel celeron 2.26GHz en 448MB

Wat is nu precies je probleem ? en wanneer herstart ie dan uit zichzelf.?
 
Het herstart zichzelf vanuit het niets op. Het kan zijn dat ik bezig ben iets te installeren of gewoon aan het surfen. Als het opstart geeft het als foutmelding stopfout en dat moet ik de nieuwste software voor de ingebouwde videokaart installeren. Het kan ook zijn dat iexplorer ook afgesloten wordt en dan heb ik de keuze om een rapport te verzenden of niet
 
ok zo woord het dus niets.
ga naar mijn computer klik er op met rechter muis.
kies dan eigenschapen daarna geavanceerd.
vink daar het vinkje bij op nieuw opstarten uit en wacht tot deze casht.
post dan de melding nummer cijver reeks exact hier neer.
 
ok zo woord het dus niets.
ga naar mijn computer klik er op met rechter muis.
kies dan eigenschapen daarna geavanceerd.
vink daar het vinkje bij op nieuw opstarten uit en wacht tot deze casht.
post dan de melding nummer cijver reeks exact hier neer.

Zou het opgelost zijn ? want ik ben reuze benieuwd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan