bij powerdvd geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

blablaleader

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
7
ik heb een aantal gedownloade films ....en die speel ik af in het programma POWERDVD
maar nu ik opnieuw de trail versie heb gedownload hoor ik bij geen 1 film geluid meer ... en het ligt niet aan me boxen want ik kan andere geluiden en muziek gewoon afspelen ...
dus weten julie wat ik moet doen om het geluid bij me films trug te krijgen ... en ik kon volgens mij vroeger ook een map waar in video_ts en geluid_ts samen stonden .. gewoon afspelen maar als ikdat nu wil doen dan moet ik 1 van de 2 kiezen .. mischien is dat het probleem ... alvast bedankt ~!!!!!!:thumb:
 
ik heb een aantal gedownloade films ....en die speel ik af in het programma POWERDVD
maar nu ik opnieuw de trail versie heb gedownload hoor ik bij geen 1 film geluid meer ... en het ligt niet aan me boxen want ik kan andere geluiden en muziek gewoon afspelen ...
dus weten julie wat ik moet doen om het geluid bij me films trug te krijgen ... en ik kon volgens mij vroeger ook een map waar in video_ts en geluid_ts samen stonden .. gewoon afspelen maar als ikdat nu wil doen dan moet ik 1 van de 2 kiezen .. mischien is dat het probleem ... alvast bedankt ~!!!!!!:thumb:

WELKOM OP HELPMIJ

heb je al eens bij instellingen gekeken
open powerdvd
rechtermuisklik op scherm
dan kiezen voor configuratie kijk bij audio
en dan kiezen voor wafe of directsound

proberen
 
Laatst bewerkt:
hey .. ik had daar al gekeken ... maar ik zie daar nergens die 2 opties staan ... ik kan kiezen uit een rijtje met speaker environment ......in dat rijtje staan hoeveeel boxjes ik heb ... en een rijtje met OUTPUT MODE .... daar staan tussen CYBER LINK VIRTUEL SPEAKER - DOLBY VIRTUAL SPEAKER - DOLBY SURROUND COMPATIBLE DOWNMIX en STEREO .... ik heb ze allemaal geprobeerd maar bij geen 1 doet hij het ... misch omdat ik de nog de beta versie heb voor 30 dage ... maar ik weet dus nog steeds niet wat ik moet doen ? nog andere iedeeen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan