dvd handycam als webcam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer555

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
Berichten
995
is dit mogelijk?

ik wil mijn sony handycam DCR-DVD101 aan me computer hangen zodat hij zijn gegevens rechstreeks op me computer opslaat.

bij pinacle bijv. heb je de mogelijkheid rechtstreeks op te nemen maar mijn camrea ziet hij omdat hij op een dvdtje op neemt als een dvdstation inplaats van camera.

is het toch mogelijk op de 1 of andere manier hem zo in te stellen of te instaleren dat hij hem toch als soort van webcam ziet.

en zo ja dan ook kraag hoe natuurlijk.

bedankt vast.
 
nee hij wordt helemaal niet in verband gebracht met video of wat dan ook hij wordt herkent als dvd-r-station maar ik dacht misschien is daar iets aan te doen. met 1 of andere driver of tooltje. maar ik denk zelf dat het onmogelijk is anders hoorde je het wel meer.
 
Ik zie dat je camera een video uitgang heeft. Sluit deze eens aan op de video-in (als je een videokaart hebt die dit ondersteunt natuurlijk) i.p.v. op de USB en dan heb je livebeeld en kun je je camera als webcam gebruiken.
 
kabel gevonden vraag niet waar. maarik hebhemdus aangsloten de camera staat helemaal goed en hetopname lampje brand zelfs alleen me pc herkent geen nieuwe hardware ofzo moetik niet eerst iets instaleren? met dat webcam progje van hier boven is hij ook niet te selecteren praktisch omdat hij niet wordt herkent. heeft dat te maken met het fijt dat het een analoge ingang is of iets dergelijks?

graag hulp:confused:
ik ben een leek op dit gebied:eek: (de rest natuurlijk niet:( )
 
als ikdan zoek naar apparaten waar van ik kan streamen vind hij geen apparaten. conclusie hij ziet mijn apparaat gewoon helemaal niet. :confused:
 
he ik kreeg deze melding.

bij dit;programmatje

dus.. ik denk toch dat ik iets van drivertjes nodig heb.:(
 

Bijlagen

  • fout.bmp
    39,1 KB · Weergaven: 25
iemand nog sugesties? het begint te dringen voor 2 maart moet ik het weten
 
ik heb het nodig voor een filmpje wat ik wil maken voor maatschappijleer en ik heb geen tv kaart in me pc. maar misschien is het al niet meer nodig want ik kan hoogst waarschijnlijk aan deze camera komen;

en dan is het niet meer voor van toepassing.

ik geloof dat dit hem is maar ik moet het nog even na vragen. maar ik zou het ook los vandat gewoon top vinden als het werkte want voor mezelf vind ik het wel handig als het mogelijk is.
 
A ok anders kan je ook toch je film op dvd opnemen met je camera en vervolgens op de pc afspelen en kopieren? En anders ik een webcam tog wel veel voordeliger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan