Dvd beveiligd... Hoe te rippen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kokkie20

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Berichten
221
Ik heb een dvd gekocht maar ik wil hem rippen..
Maar hij zegt dat hij beveiligd is.
Hoe kan ik die beveiliging kraken zodat ik hem wel kan rippen?
Ik ben niet echt slim met dat soort dingen dus elke tip kan handig zijn.
bvd

Kokkie20 :thumb:
 
zoiets hoort hier niet thuis op dit forum dacht ik.
dit is illegaal.
 
de dvd is niet voor niks beveiligd...
en op dit forum mag niet worden gesproken volgens de huisregels.

Warez:
- Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
- Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
- Naar warez mag niet worden gevraagd.
- Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
- Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.
 
Precies, geen warez op het forum. Maar programma's als CloneDVD, DVD-Decrypter en DVD-shrink zijn zeker geen warez, en al helemaal niet illegaal. (ook deamon tools niet, nee) Dat je er iets illegaals mee kan doen is een ander verhaal.

Een DVD recorder is ook niet illegaal, kopieren van copyrighted media daarentegen wel. Wat je ermee doet is dus eigen verantwoording.

Maarja...een DVD met beveiliging... je weet het natuurlijk niet, maar er zit toch een kansje van pak-em-beet een kleine 99% dat het vaag iets van doen heeft met copyright-bescherming...:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
ok laat dan maar zitten
ga het wel ergens anders vragen.....:shocked:
 
programma's als CloneDVD, DVD-Decrypter en DVD-shrink zijn zeker geen warez

nou, nou.... wat een kort lontje... niet boos worden.... :p
Je hoeft het niet ergens anders te vragen, je moet gewoon een beetje beter lezen. Soms betekent dat ook tussen de regels door lezen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan