zandloper blijvend bij muispijl

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaans

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2001
Berichten
238
Hallo,

Ik zit hier met een mysterieus probleem. Een pc draaiende op XP PRO, Pentium D, 1 GB geheugen, 120 GB harde schijf.
De zandloper, die normaal bij het opstarten van b.v. een programma staat, komt om de 2sec terug, constant knipperend dus. Behoorlijk irriterend.. Iemand een antwoord hierop?

Alvast bedankt!

Groet,
 
Gescand op spyware en virus..
spyware met spybot, adaware.
Virus met AVG free virus scanner.
Beide goed, register opgeruimd met Abexo free register & Ccleaner.
Nu ik bij processen Windows Live messenger afsluit; tot mijn verbazing geen zandloper meer!! maar het is belangrijk om deze toch weer te laten opstarten... hm...
waar ligt dit aan??

Groet,
 
Live messenger opnieuw geinstalleerd; zandloper is weer terug. Comodo firewall laat toch de verbinding door.. dus hier ligt het niet aan.
Iemand idee hoe ik dat zandlopertje weg krijg, zonder messenger af te sluiten??

Groet,
 
Tja.. heb ik dus ook al gedaan! Het lijkt alsof messenger niet met een ander programma correspondeert. Erg vreemd. Ik ben aan het zoeken, maar echt geen idee tot nu toe...

Groet,
 
Ik heb met de medion helpdesk gebeld. Het bleek te zijn dat het display op de syteemkast van Medion ook met internet in contact wil komen via dezelfde poort als windows live messenger.. daar lag het euvel. Dus nu messenger plus gedownload en 'multi-messenger' aangeklikt; werkt weer prima! Bedankt voor de reacties!:thumb:

Groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan