Sync in wmp

Status
Niet open voor verdere reacties.

onzefree

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2007
Berichten
3
Allo,

Is het mogelijk om een gewone harde schijf te syncroniseren met wmp? Want een gewone hdd wordt niet herkend door wmp, maar is er een manier? Het lijkt me ideaal om mijn multimedia van wmp terug te sorteren, momenteel staat dat overal verspreid over mijn pc's 2 harde schijven en vind ik niets meer terug door deze chaos, enkel in wmp...
Kent iemand daar een trucje voor of een driver of een patch of ....
dank bij voorbaat!!!
 
Druk, als je WMP11 geopend hebt, op F3 en vervolgens op Geavanceerd. Je ziet dan in grijs de automatisch toegevoegde mappen, plus de mappen die jezelf hebt toegevoegd om in te zoeken. Want WMP(11) werkt niet met harde schijven maar met (paden naar) mappen. Als het een chaos is op je PC dan heb je die zelf gecreeerd. XP gaat uit van Mijn documenten, Mijn muziek, Mijn video's. Probeer daar, eventueel met sub-mappen, al je multimedia-bestanden geordend samen te brengen. Er zit niets anders op.
 
Ik besef zeker wel dat dat door mijn toedoen is.
Ik ken deze optie zeker wel, (F3...), maar aangezien ik gewoon c:/ en k:/ heb opgegeven als map met media, blijft dit nog een redelijk onmogelijke opdracht...
Toch bedankt!

P.S. als er nog ideetjes moesten zijn...laat maar komen!
 
blijft dit werkelijk een raadsel?

Ik zou het echt wel spijtig vinden als dit een onopgelost vraagstuk blijft in de WMP...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan