AVI naar VOB en andersom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossi_End

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Berichten
214
Hey Iedereen

Weet iemand een programma waar je van AVI naar VOB kan. En andersom. Ik had eerst wel z'n programma WinAVI, maar die doet het niet meer. Elke keer als ik dan ga converten. Dan krijg ik z'n windows venster van Verzenden en Niet verzenden. En het programma moet ook de losse ondertiteling meenemen. Ik heb ook nog het programma Ultra Video Converter. Maar die neemt dus niet de ondertiteling mee als ik an AVI naar VOB ga.

Alvast Bedankt!!!
 
Op ExtraDVD staat een handleiding om op ambachtelijke wijze een avi(divx)-film met ondertiteling om te zetten naar DVD.
 
Op ExtraDVD staat een handleiding om op ambachtelijke wijze een avi(divx)-film met ondertiteling om te zetten naar DVD.

Ik heb het geprobeerd. maar aan het eind bij het laatste gedoe. krijg ik steeds allemaal fouten:S?
Weet je nog een ander programma. waarmee je AVI en ondertiteling kan samenvoegen? of een converter die die automatisch samenvoegt als je van AVI naar VOB gaat.
 
Je kan Alive Video Converter gebruiken heel gemakkelijk en je kan het overal in converteren.
 
je bedoeling is goed.

maar dit topic is al meer als een jaar oud.dus of het zin heeft??
 
Het heeft zeker zin, want ik heb er wat aan gehad !

Op google kom ik altijd wel van die oude topics tegen ( meestal dood )

wel handig !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan