Bin en Cue op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Berichten
284
Ik heb een film als Bin en Cue bestanden gedownload.. Hoe kan ik deze dan op dvd zetten zodat ik ze op mijn standalone dvd speler kan afspelen? Alvast bedankt
 
Eerst mounten met een virtuele cd/dvd speler, zoals Deamon tools, en kijk wat er in zit.
 
thnx voor de handleiding, maar moet ik dan niet eerst weten wat er in de Bin/cue zit? en wanneer ik ze dus zo brand speelt ie hem al meteen af op mijn stand alone dvd speler? wat dat was mijn vraag, en dat kan ik zo niet vinden in de handleiding! bedankt
 
dit komt eruit als ik de cue mount:

Ik heb met nero geprobeerd deze bestanden op cd te zetten maar hij is 810mb ofzo. Is er dan ook de mogelijkheid om het iets kleiner te maken, om ze op 1 of andere manier op dvd te zetten of kan ik ze alleen maar op 2 cd's branden?
 

Bijlagen

  • cue.JPG
    cue.JPG
    3,4 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Het is een image van een SVCD, die je met Nero of Alcohol kunt branden., en dan moet er idd een grote CD voor gebruikt worden.

Je kunt die mpeg er ook uit halen/kopieëren, de naam aanpassen, en er een DVD van brouwselen, maar de kwaliteit zal er niet beter op warden.
 
kheb het .dat afgespeeld, en de kwaliteit was al niet denderend, heb het dus maar verwijderd, download nu wel 2x 700mb xx.avi bestanden. Passen deze trouwens wel op 1dvd? thnx
 
Je kunt ze beter appart op een DVD zetten, anders wordt de kwaliteit weer veel minder, als je ze met z'n tweeën via Nero op 1 DVD zet.
 
scheelt dat zoveel in kwaliteit joh? maar als ik het dan toch met nero vision doe, hoe krijg ik dan de ondertiteling erbij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan