een dvd: beprinten/lightscribe/sticker of tog amar met stift?

Status
Niet open voor verdere reacties.

styntje

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2007
Berichten
49
ik wil graag mijn dvd's van een cover voorzien waar duidelijk op te zien is wat het is plus nog wat info. hoe kan ik dit het beste doen? tot nu toe schreef ik het er op maar dit kan tog veel mooier?
 
lightscribe is mooi, maar duur [speciale drive en speciale schijven nodig]
sticker is prijzig [vooral de mooie photogloss stickers] maar minder dan lightscribe, plakken eist enige zorgvuldigheid [geen luchtbellen onder de sticker want dan raakt de schijf in onbalans], je kunt er alles, inclusief foto's full color opzetten..... erg mooi...
Pen: goedkoop, duidelijk, maar weinig "fancy"......
 
stickers rade veel mensen af, je kunt tog ook direct op een schijf printen? en een lightscribe drive is 30 euro en schrijfjes zijn niet zo veel duurder dan de niet lightscribe dus dat is mis wel een optie
 
Mensen die niet goed opgelet hebben bij het plakken en dan rammelende drives kregen of gerafelde etiketten, die raden stickers af........ Maar als je toch aan een nieuwe drive toe bent, kun je er net zo goed een nemen met lightscribe.......
 
Mensen die niet goed opgelet hebben bij het plakken en dan rammelende drives kregen of gerafelde etiketten, die raden stickers af........ Maar als je toch aan een nieuwe drive toe bent, kun je er net zo goed een nemen met lightscribe.......

ik ga denk ik voor de lightscribe
 
Styntje,

Wat dacht je van een printer waarmee je ook CD's en DVD's kunt beprinten?? Ik weet niet of ik hier een merk mag noemen, maar er komt een héél grote kogel uit.... :eek:
Ik heb er twee weken geleden één gekocht voor € 98 en het werkt perfect! Op internet zijn ook de labels te vinden (o.a. zelfgemaakte) die bij diverse films horen, mooier kan het niet.
Inmiddels heeft diezelfde firma ook een 'All-in-one' toestel op de markt maar die kost wel over de € 400 , dus iets minder aantrekkelijk.

Guinan
 
@Guinan

Je kunt hier rustige schrijven dat het om een Canon Pixma gaat, en je mag het exacte typenummer er ook nog bijzetten....... dat geeft ons dan weer de mogelijkheid om te melden dat je daar ook speciale schijven voor nodig hebt en dat sommige mensen de ervaring hebben dat de inkt soms vlekt.......... en dat die printer verder een matige printkwaliteit heeft... maar voor minder dan € 100 mag je daar misschien niet over zeuren.... en dat canon er wel een zeer compleet gebruikersinterface bij levert.......
 
Okeeeejj....

De Canon Pixma IP4300 dus.:D
En die speciale schijfjes koop ik online, een spindel van 25 stuks voor € 10,- , valt dus ook heel erg mee. Van die andere 'nadelen' heb ik nog niets gemerkt maar ik heb hem ook pas een week of 2/3. Tot nog toe gaat alles OK.

Guinan
 
dan kan je dus mooie kleuren foto's op je schijfje printen, met lightscribe kan het alleen in zwartwit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan