ISO naar DVD vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Everlast

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
24
Hallo allemaal,

ik ben geen ISO of brand-guruu, dus vandaar mijn (wellicht stomme) vraag.
Ik heb een ISO bestand van een filmpje (concert), als ik het mount gaat het allemaal prima. Is er ook een manier dat ik dit op DVD kan branden, zodat ik het concert ook gewoon in de dvd-player kan bekijken? Of moet ik het dan helemaal om gaan zetten naar AVI of wat formaat dan ook?

Gratz, Ever
 
Laatst bewerkt:
Dat ligt eraan wat voor bestand er op die iso staat... als dat een image is van een DVD [dus een VIDEO_TS bestand of een rijtje Vob's en IFO's] dan kun je de image zo branden, is het een VCD, SVCD of iets dergelijks dan moet je de mpeg eruit halen en converteren naar DVD, hoewel de meeste spelers ook deze formaten accepteren, in dat geval kun je ook gewoon de image met Nero of iets dergelijks branden en speelt hij meteen....... [check even of je dvd speler vcd's en svcd's aankan]
 
Als ik de ISO heb gemount, en ik klik op 'Verkennen', dan zie ik inderdaad 2 mappen staan.
AUDIO_TS
VIDEO_TS zoals gewoonlijk.

Dus ik kan gewoon de ISO selecteren en branden? Dan hoort hij het te doen, neem ik aan. Nu wil het geval zo zijn dat de ISO te groot is om te branden. Enig idee wat ik daaraan kan doen?
 
Als je Nero Recode hebt, kun je ook de VIDEO_TS map selecteren, Recode past de grootte dan automatisch aan, aan het medium [DVD5].... Ook met DVD Shrink kun je dezelfde truc doen, VIDEO_TS map selecteren.......

Die ISO kan alleen maar te groot zijn al deze voor een DVD9 [dubbel layer] bedoelt was... maar meestal is dat niet zo... ik zou gewoon even kijken met Nero Burning rom [dus het gewone brand programma en niet de speciale video programma's] en daar de image selecteren.......
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens aan. Ik heb gewoon de AUDIO_TS en VIDEO_TS geselecteerd en gebrand, werkt perfect, zonder kwaliteitsverlies en al.

Hartstikke bedankt :thumb: !
 
Ik heb 32 rar-archiefen
r31 t/m r93
sfv bestand

die 32 rar-archiefen zijn dacht ik part
maar ik snap het niet hoe je als in elkaar zet
 
beste gast055,
welkom op het help mij forum, in het vervolg is het beter om een eigen topic aan te maken
nu haal je een topic van 2,5 jaar oud omhoog.

om van die rar's iets te kunnen maken heb je de eerste 30 ook nodig
die sfv is een controle bestand, als je quickpar download kan je de sfv hiermee openen
je zal dan zien dat er een hoop rar's missen en misschien zijn sommige die je hebt wel beschadigt.

de rar's moet je trouwens openen met winrar
begin hier maar eens te lezen dan kom je een heel eind
http://www.binaries4all.nl/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan