Probleem met een Film via BSplayer op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Machieltjuhh123

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Berichten
6
hallo,

ik heb het programma BSplayer gedownload. maar heb problemen door hem op DVD te zetten. Kan iemand mij helpen?

mvgr Machiel
 
Laatst bewerkt:
Met Bsplayer bekijk je toch de film, wat is dan exact het probleem? Wil je dezelfde film op dvd branden? Welke extensie heeft de film dan? Is het al een dvd of een avi of divx? Graag wat meer info.
 
hallo,

dit is het bestand Flushed.Away[2006]Dvdrip[Eng]-Mapsewer.torrent.avi
en dit de ondertiteling Flushed.Away[2006]Dvdrip[Eng]-Mapsewer.torrent.srt
maar hoe kan ik deze bestanden op een dvd shijf branden? zodat ik hem van de computer kan gooien en dan terug kan kijken wanneer ik wil.

mvgr Machiel
 
Met Winavi of ConvertXtoDVD of Cucusoft kun je deze avi MET ondertitels branden op DVD...

Met BSplayer kun je [naar mijn weten] alleen KIJKEN en niet branden........
 
Laatst bewerkt:
Gezien de strakke spelregels die dit forum [terecht] regeren [zie regels], kan ik je alleen maar doorverwijzen naar de officiële sites van de leveranciers, allemaal te vinden via Google.......

Heb je ooit van torrents gehoord?
 
Gezien de strakke spelregels die dit forum [terecht] regeren [zie regels], kan ik je alleen maar doorverwijzen naar de officiële sites van de leveranciers, allemaal te vinden via Google.......

Heb je ooit van torrents gehoord?

daar heb ik juist de film vandaan
 
Dan weet je dus de weg.... tik op die site waar je die film vandaan hebt nu eens per ongeluk de namen van die programma's in.... [we mogen niet schelden op dit forum, maar het woord "slimmerd" zit me wel erg hoog... [er stond eerst "vrucht van een eikeboom" in plaats van slimmerd, maar daar kwamen sterretjes voor in de plaats.... raar...]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan