PowerDVD zonder beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lana45

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2001
Berichten
56
Hii.. Vanmiddag PowerDVD geïnstalleerd en het nieuwste codec pakket van K-lite 2.8.4.0 pack en nog kan ik geen DVD film op mijn pc bekijken.. ook trouwens niet met MediaPlayer11 grrrr.. :mad:

Mijn besturings systeem is Windows XP Media Center Edition en mijn videokaart is Radeon 9200 Pro (128 mb)

Besturingssysteem is trouwens gisteren opnieuw geïnstallerd :thumb:

Wat is er loos.. ? :(
 
Wat loos kan zijn is dat in dat codecpack geen dvd decoder zit... download daarvoor het K-lite Mega codec pack en installeer de Mediaplayer Classic... alternatief kun je op deze Deense site een dvd decoder downloaden [op de floppy klikken] voor windows media player... die zou ze daarna ook moeten kunnen afspelen.....
dvd codec: http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=339
 
Heb je , trouwens, na het opnieuw installeren van XP, ook keurig weer alle drivers voor het moederboard, chipset en de videokaart geinstalleerd? Anders kan daar ook de "vastloper" zitten.....
 
Ja hoor.. een kennis heeft dat gedaan en heb dat ook gezien :thumb:

Heb nu dit gedaan : download daarvoor het K-lite Mega codec pack en installeer de Mediaplayer Classic (eerst die andere verwijderd) wel beter geluid nu maar nog steeds
geen beeld te zien grrrrrrrr en in de andere players zie ik ook geen beeld

Moet ik misschien nog Java hebben ofzo.. ?
 
Het probleem is opgelost.. had ergens gelezen over een schuifje van Hardware versnelling een tandje terug te zetten bij Eigenschappen voor Beeldscherm, Instellingen, Geavanceerd, en dan bij Probleem oplossen.

Die stond bij mij Maximaal en na hem terug geschoven te hebben op het 3e streepte vanaf het begin laat Mediaplayer en PowerDVD beeld zien.

Vreemde ervan is dat als ik nu dan MediaCenter aanklikt.. hij dan zeg dat mijn videokaart niet goed is.. terwijl
als ik dan het schuifje weer op Maximaal zet hij het wel doet maar dan weer geen beeld laat zien in Mediaplayer en PowerDVD.

Vind het best zo.. dan maar geen MediaCenter gebruiken en ter zijner tijd maar een zwaardere videokaart kopen.

Bedankt nog :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan