Ik zoek een Movie Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nascada

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Berichten
54
Windows Movie Maker, tja...daar heb ik hier en daar wat problemen mee. Ik gebruik namelijk Windows Movie Maker enkel om liedjes te uploaden op youtube. Het probleem is, youtube zegt : invalid file format. Ik denk dus dat hij het .MSWMM bestand niet herkent. Ik zoek dus een programma om een filmpje te maken en dat youtube het bestand ook herkent. Ik hoop dat jullie zosnel een programma kennen, meld het dan, dat zou fijn zijn :eek:

Nascada
 
O, dit hoort hier geloof ik niet helemaal thuis, maar ik weet nog wel een vraag, die hoort hier wel. Ik heb een geweldig programma om liedjes mee te mixen, er is een probleem : het bestand (.aup) kan ik niet openen in Windows Movie Maker. Ik hoop dat ik deze bestanden wel kan openen in jullie aangeraden Movie Maker. Mijn gemixte liedjes zou ik graag laten horen op youtube ;)

Nascada
 
in beide gevallen zowel windows movie maker als dat audio mix programmatje moet je opzoek naar de functie converteren of exproteren of iets in die richting of opslaan als misschien. en dan een gang baar fromaat kiezen.

dus bij dat audio programmatje ga je opzoek naar bijv. omzetten naar mp3 of naar wave.

en bij moviemaker de functie converteren naar of opslaan als misschien zelfs wel en dan een standaard formaat.

ik zit hier op een computer zonder moviemaker dus kan niet ff kijken voor je maar het zit er in dat is zeker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan