Hoe 1 clipje uit een dvd te knippen, omzetten naar Avi/mpg, en plaatsen op You Tube?

Status
Niet open voor verdere reacties.

texmex

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
Berichten
51
Welk programma kan ik het best gebruiken voor het volgende?

Ik heb een zelf gefilmde dvd dat uit 1 bestand bestaat. Hier wil ik graag een clipje uitknippen voor bijv. te plaatsen op You Tube, en dus om te zetten van Vob naar Mpeg of Avi. Heb gehoord dat dat nog niet meevalt, maar ik wil het zeker proberen! Dit moet toch mogelijk zijn, wie kan me helpen??

Alvast heel erg bedankt voor reacties, dit moet toch lukken. Wie heeft dit al eens met succes gedaan?
 
ik heb een heel goed programma'tje genaamd "powerdirector" -> heel gebruiksvriendelijk en werkt goed, ik heb dit gehad bij mijn medion pc dus ik weet niet of je dit apart kunt kopen :(
mss ff googlen? ;)
 
Je moet je eigen DVD dan eerst gaan "rippen" [leuk, meestal rippen mensen DVD's van anderen] dat wil zeggen omzetten van VOB naar avi, dat kan met veel programma's [Google met "dvd ripper"]. Daarna kun je met Windows Moviemaker [gratis bij Windows] of een ander bewerkingsprogramma [Google met "video editor"] de juiste scenes uit halen......
 
Okee bedankt voor de tips, ik ga dan maar 's even lekker googlen:):thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan