DVD branden op RW schijfjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen_FR

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Berichten
31
Ik wil graag losse afleveringen van mijn favo serie's op een dvd-rw branden zodat ik elke week n andere aflevering erop kan zetten en deze kan kijken zonder al mijn dvd's te verbruiken. Simpelweg door de rw steeds weer te wissen voor de volgende aflevering.
De serie's krijg ik binnen als avi met rts bestandje en zet deze om met winavi naar dvd bestanden. (vob_ts etc.)
Echter, als ik deze op een rw brand, pakt mijn dvd speler m niet.
Volgens mij heeft dit te maken met het al dan niet aflsluiten van de dvd.
Dit kan ik echter niet zelf instellen, ik probeerde al Easy CD Creator, Nero en NTI, maar geen van allen geven me de mogelijkheid.
Het enige wat (automatisch) aanstaat is disc-at-once, waarbij hij het project afsluit maar de disc open laat om later bij te voegen.
Ik kan dit niet veranderen, zo ver ik kan zien bij de opties.
hellup??
 
Heb hier zelf ook een DVD+RW gebruikt en deze deed het wel, ook met soortgelijke toepassing.

Weet je zeker dat je DVD-speler wel het type rewritable ondersteunt? (DVD+RW / DVD-RW)
 
Heel zeker weet ik het niet, en ik vermoed dus van niet.
Anders zouden ze het vermoedelijk wel doen.
Maar ik heb geen handleiding ofzo van deze speler.
Ik zal ze nog eens branden en dan uitproberen op een andere dvdspeler, die van me ouders..
Het zou wel balen zijn als het idd zo was dat mijnes dit niet af kan spelen..
Tijd voor n nieuwe dan maar..

p.s. weet je toevallig of Xbox 360 wel rw kan afspelen??
zal ik maar ns proberen denk ik
 
Vaak kun je aan de hand van het merk en type van de speler wel op internet achterhalen wat je er mee kunt doen... (Heel misschien kun je zelfs nog wel een online handleiding tevoorschijn zien te toveren)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan