Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
460
Heb problemen met de WMP. Hij geeft soms 2 verschillende mededelingen:

1. Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met de geluidsapparatuur is opgetreden, misschien is er geen geluidsapparatuur op de comp. geïnstalleerd, wordt het geluidsapp. gebruikt door een ander progr. of funktioneerd het niet naar behoren.

2. Kan het bestand niet afspelen. Als het bestand zich op een andere computer bevindt controleert u of u bent verbonden met het netwerk. Heeft u een pad opgegeven dan controleert u of dit pad klopt. Als het probleem zich blijft voordoen is de server mogelijk niet beschikbaar.

Als ik mijn PC opstart krijg ik nu in beeld:
Creatieve volumeregeling: Kan de gebruikersinterface niet laden. Installeer de toepassing opnieuw.

Als ik soms iets wil afspelen uit de mediabibliotheek verkleuren de teksten en komt er een uitroepteken voor te staan.
Wie helpt mij van deze problemen af.

th toop.rob@hetnet.nl
 
Het lijkt er op dat je even de drivers en bijbehorende software van je geluidskaart opnieuw moet installeren.....
 
Als ik soms iets wil afspelen uit de mediabibliotheek verkleuren de teksten en komt er een uitroepteken voor te staan.
En bovendien lijkt het er op dat je de muziekbestanden op je PC op een andere plaats hebt gezet. Open WMP11, druk op F3 en op Geavanceerd. In grijs staan de automatisch geladen paden naar de muziekbestanden. Kloppen die paden nog? Zo niet, geef dan met Toevoegen de nieuwe locaties van je muziekbestanden op. WMP11 laadt ze dan opnieuw in de Mediabibliotheek zodra je op OK hebt gedrukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan