atrac cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
Berichten
507
Hi
ik kreeg bij mijn oude walkman een programma waarmee je mp3 bestanden als atrac cd kan branden na voltooiing van het branden (2 uur verder)
stop ik hem in de cd speler en begint die te spelen: travis-why does it always rain on me
na mijn idee klinkt het minder dan mp3 dan elize-into your system klinkt naar mijn idee ook minder dan mp3 bovendien hoor ik op de voorgrond allemaal geromel.
er staan iets van 120 nummers op maar maar 100 bestanden mappen zijn spoorloos ik kan niet zien op de pc hoe de nummers heten en kan ze ook niet afspelen
Wat is dit voor raar formaat, wat is het voordeel ervan (tegenover bv. mp3) , en is dit formaat niet door sony gesreven om het uitwisselen van illegale muziek de kop in te drukken? (tenslote kun je de liedjes niet op de computer afspelen en ook niet zien hoe ze heten bovendien staan er meer nummers op dan bestanden, je kunt ze dus eigenlijk niet delen. en op de pc blijven mp3s ook niet eeuwig houdbaar (bv. de harde schijf crached)
reactie graag melden op het forum voorbaat dank!
 
is dit formaat niet door sony ontworpen om het illegaal uitwisselen van muziek via bittorent en p2p netwerken de kop in te drukken? en dat van die wiki had ik zelf ook zo via wikipedia of google kunnen vinden. ik ken geen engels trouwens dus kan ik dit wikipedia artikel niet begrijpen.
 
Laatst bewerkt:
is dit formaat niet door sony ontworpen om het illegaal uitwisselen van muziek van bittorent en p2p netwerken de kop in te drukken? en dat van die wiki had ik zelf ook zo via wikipedia of google kunnen vinden. ik ken geen engels trouwens dus kan ik dit wikipedia artikel niet begrijpen.

Waarom heb je het dan niet zelf opgezocht?:confused:
 
ik kan dit niet lezen want ik kan geen engels bovendien wil ik graag jullie mening en ervaring van dit formaat weten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan