probleem met divxtodvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

tamas82

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
6
Hoi!

Ik heb een probleem met divxtodvd, constant krijg ik de mededeling vertraging van audio. Dus het geluid loopt niet synchroon dit is bij elke film zo, bijzonder irritant. Heb het al een keer opnieuw geinstalleerd, maar helpt niet.
Divxtodvd 2 lukt ook niet.
Is er een ander programma waardoor divxtodvd kan laten vervangen of weet iemand oplossing voor het probleem?
Alvast bedankt! gr.
 
Mmm...je hebt een avi-film die je wilt branden? Of is het een game? Ik weet niet of je Nero hebt, met Nero Vision? Daarin kun je van je avi ook een DVD laten maken.
En een wat ouderwetse, maar wel degelijke methode vindt je op ExtraDVD.
 
Ja het is een film, ik gebruik eerst virtualdub om de ondertiteling toe te voegen en dan wil ik omzetten met divxtodvd, maar dan krijg ik steeds de mededeling van audiovertraging 400 m/s ofzo. Heb hier eerder nooit last van gehad. Heb van alles geprobeerd, maar het lukt me niet, ben oook niet de slimste wat computers betreft. Is er iemand die me kan helpen, want ik word hier helemaal :mad: van. gr.
 
Sorry, ik was je even uit het oog verloren. :confused: DivXtoDVD ken ik niet, maar in al die encoderingprogramma's is het belangrijk om de bitrate van de audio over te nemen in de instellingen van de encoder, in jouw geval dus DivXtoDVD. Kijk dat goed na voor je hem aan het werk zet.

NB: Ik haal altijd eerst de audio uit de avi met Virtualdub en zet hem om naar wav. In de encoder (ik gebruik TMPGEnc. Plus) voeg ik dan DivX (beeld) en wav weer samen in een Mpeg-2-bestand. Om daarover wat meer te lezen kun je terecht op ExtraDVD
 
Laatst bewerkt:
ConvertXtoDVD is een prima pogje. ik gebruik het al een tijdje om avi naar dvd-bestanden om te zetten.

Groet,
Krabat:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan