iTunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caeser

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
26
Hallo mensen,
Ik heb een klein probleempje met iTunes. Ik heb op internet beetje lopen snuffelen maar tis niet egt gelukt. Als k mn ipod shuffle in de computer doe, ziet mn computer um wel.. maar iTunes niet:S Dan zie je links niet staan de iPod van blabla. Weet iemand hoe k dit kan verhelpen?

En nog een probleempje. Ik had eerst als k iTunes gebruikte en mn ipod in de computer deed, dat me internet ut niet meer deed:S iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Martijn
 
Klik in iTunes op Help, dan iPod Help. Je krijgt dan dit venster:

ipodhelppb0.jpg


Klik nu op 5 regels en je komt op de Apple Support-site.

Volg de 5 stappen en je gaat naar het Engelstalige deel van Apple, maar daar staan wel veel oplossingen. Succes!
 
Hmm ik heb um maar hersteld.. zat niet anders op:(

Bedankt voor de hulp!
 
Gereset dus? Hopelijk is de inhoud van de Bibliotheek nog compleet en lukt het synchroniseren met de iPod nu wel? Succes! :)
 
Jah ik had zo´n programmaatje ergens gevonden iPod resetter. De bibliotheek is gelukkig nog intact alleen ben ik een kwartier bezig geweest met me nummers dr weer op te zetten:p Bedankt voor de hulp!
 
Mooi, alles doet het weer! :)

Als "uitsmijter": mocht je ooit weer in de problemen komen, het resetten van de iPod Shuffle moet volgens Apple op de volgende manier:

ipodresetaq0.jpg
 
Hulp gevraagd.

Goededag allen,

Ik zit met het volgende:

Ik heb een Ipod video 30 GB en heb deze thuis in Gennep zoals het hoort op de computer aangesloten om deze via mijn itunes bibliotheek up te daten.
Maar als ik dan mijn ipod op mijn kamer in Breda (andere computer) aansluit en itunes open, staan al mijn liedjes niet in die bibliotheek, want ik zou geen 2e itunes bibliotheek kunnen hebben, maar een vriend van me heeft dit wel.

Mijn vraag is dus, hoe krijg ik al de liedjes die op mijn ipod staan in een tweede itunes bibliotheek op een andere computer? Of kan dit uberhaupt wel?

Met vriendelijk groet,

Mark Wouters
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan