Winamp controllen via me g11

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker17

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2006
Berichten
40
Hey ik gebruik als muziek speler Winamp, en tot nu toe gebruikte ik altijd PTAMP om tijdens games of wat dan ook pauze / next / vorige / stop / play / song display te gebruiken, maar dit neem een aantal F(num) key's in beslag, en het is niet mongelijk non F(num) keys te gebruiken bij dit programma, nu vroeg ik me af of iemand misschien een plugin weet op winamp te controllen via de Play / Next / Vorige / Stop key's op de G11 Keyboard.

Floris
 
In Winamp de hotkey's inschakelen zou moeten werken. Hier werkt dat op de G15 wel. In Winamp ga je naar opties > Global hotkeys > vinkje bij "enable" zetten.
 
Laatst bewerkt:
Yo is gelukt :D thnx was helemaal vergeten dat winamp hotkeys ingebouwed heeft :) maar vraagje, hoe doe jij pauze dan? want play / pauze zitten op 1key en dat kan niet bij winamp hotkeys

Update, ik heb Pauze gewoon op de play /pauze knop gedaan i.p.v op Play, nu werkt alles perfect :D super man thnx allot ben hier echt blij mee :)
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan.

Ik heb niks aangepast, alles gewoon zo laten staan bij de hotkey's van Winamp. De play/pauze knop doet gewoon wat ie moet doen.:)

PS zet je de vraag status nog even op "opgelost".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan