'dubbel' beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guinan

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
Berichten
22
Hallo allemaal!
Ik ben gloedje nieuw hier, eerste post, dus hoop ik maar dat ik op de goede plaats zit..:confused: ...zo niet, hoop ik dat een admin hem verplaatst.

Mijn probleem is het volgende:
Meerdere malen heb ik een film gedownload (.avi's) die ik probeerde met WMP en Power DVD af te spelen. Ik kreeg dan een 'dubbel' beeld (2x de rechter helft naast elkaar) die ook nog eens horizontaal ge'flipt' was.

Is dit een verkeerde instelling ergens? of een ontbrekende codec? Kan iemand mij hiermee helpen aub??

bvd
Guinan
 
codecs kan natuurlijk, ik gebruik zelf het K-Lite Mega Codec Pack, en heb eigenlijk nergens problemen mee. Maar als PowerDVD het ook niet doet...

Waar heb je die films vandaan? P2P netwerk zoals Bearshare, E-donkey, LimeWire? Grote kans dan dat je gewoon een opzettelijk corrupt gemaakt bestand te pakken hebt. Grote filmstudio's en muzieklabels zullen het nooit openlijk toegeven, maar ze worden er ernstig van verdacht om dit soort "teasers" opzettelijk te verspreiden, om het downloaden van films te ontmoedigen.

Wil je gewoon goede (dvd)kwaliteit films hebben, ga je dan eens verdiepen in de wondere wereld van de nieuwsgroepen. Kijk maar eens HIER
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reactie Madmuppet!

Ik heb de films als torrents gedownload.

Jouw link over nieuwsgroepen loopt dood...

Guinan
 
Mijn oorspronkelijke probleem is inmiddels (gedeeltelijk) opgelost, d.w.z. op een andere pc werkt het wél goed. Nou ja, ik moet die pc waar het verkeerd op gaat tóch opnieuw installeren, dus geen man overboord. Er zal wel weer es een conflict-situatie zijn...

@ Madmuppet: Ik ben me inmiddels aan het verdiepen in nieuwsgroepen, het schijnt nu ook iets eenvoudiger te gaan dan zo'n 2 jaar geleden toen ik een poging waagde.

Bedankt voor de reacties!:thumb:

Guinan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan