VHS naar DVD==>bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

modoego

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
Berichten
4
Ik heb een VHS band m.b.v. een dvd-recorder op dvd gezet. Nu wil de dvd bewerken alleen de dvd wordt niet herkend in de pc. Via Verkenner krijg ik geen bestanden te zien en dat vind ik vreemd. Wat te doen om ervoor te zorgen dat ik de dvd wel kan bewerken en zo ja m.b.v. welek software(Pinnacle Studio 9?)
 
Heb je de DVD met de DVDrecorder gefinaliseerd?
 
vhs naar dvd==> bewerken

ik heb de dvd niet gefinaliseerd, want dan zou deze sowieso niet meer te bewerken zijn(volgens gebruiksaanwijzing recorder)
 
Een DVD die niet gefinaliseerd is kan je nergens op afspelen buiten het apparaat waarmee je hebt opgenomen. Ofwel moet je de dvd finaliseren, de inhoud op je harde schijf zetten, bewerken en de bewerkte versie op een nieuwe DVD branden. Anderser gaat niet.
 
vhs naar dvd==> bewerken

Helder, ik ga ermee aan de slag. Tips voor het bewerken of kan ik zondermeer inlezen in Pinnacle Studio 9. Of moet ik eerst converteren naar ?? en dan bewerken en branden als dvd
 
Bij pinnacle kan je in de menubalk bestand selecteren en dan "DVD titles importeren". De hele inhoud van de dvd wordt dan op de harde schijf gezet en is meteen klaar om te bewerken.
 
vhs naar dvd==> bewerken

Hartstikke bedankt. En tot een volgende keer.......... als ik nog vragen heb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan