Je Eigen brush maken op CS2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slcn

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2007
Berichten
6
Hai,

Ik wil graag een eigen brush maken, ik weet wel hoe je dat moet doen zoals edit> define brush preset en ja het lukt maar als ik mijn computer afsluit en weer opnieuw opstart, dan kan ik mijn brush niet meer tussen die andere brushes vinden, dus hij verwijderd het van zelf (denk ik) :D

weet iemand wat de oorzaak er van is of kan zijn?


Alvast bedankt :D
 
Sla je hem op in de map brushes van cs zelf?
Maak anders eens een aparte map buiten cs en sla daar je eigen gemaakte brush op,eens kijken of hij dan verwijdert word of niet.
 
Sla je hem op in de map brushes van cs zelf?
Maak anders eens een aparte map buiten cs en sla daar je eigen gemaakte brush op,eens kijken of hij dan verwijdert word of niet.


Hoe sla je het op als brush dan ?
 
Ik werk zelf niet met cs hoor,ik heb zelf ervaring met piantshop pro.
Daarin kan je de brushes toewijzen naar een andere map,bij het opslaan van de nieuwe brush komt die dan ook automatisch in de nieuwe map terecht.
Ik weet alleen dus niet zeker of dit bij cs ook zo is,omdat ik er zelf niet mee werk.
 
Ik werk zelf niet met cs hoor,ik heb zelf ervaring met piantshop pro.
Daarin kan je de brushes toewijzen naar een andere map,bij het opslaan van de nieuwe brush komt die dan ook automatisch in de nieuwe map terecht.
Ik weet alleen dus niet zeker of dit bij cs ook zo is,omdat ik er zelf niet mee werk.

Als ik mijn brushes opsla, dan komt het niet automatisch in een map terecht.
 
Oké,dan zal ik het verder ook niet weten,sorry,ik dacht dat dat misschien een optie was.
Misschien zou je kunnen zoeken naar fora's die speciaal voor gebruikers van cs zijn,er zijn vast wel mensen die het daar weten.

Of er komt hier misschien nog iemand die je hier verder kan helpen.

Succes!:thumb:
 
Oké,dan zal ik het verder ook niet weten,sorry,ik dacht dat dat misschien een optie was.
Misschien zou je kunnen zoeken naar fora's die speciaal voor gebruikers van cs zijn,er zijn vast wel mensen die het daar weten.

Of er komt hier misschien nog iemand die je hier verder kan helpen.

Succes!:thumb:

Oh oke, maar toch bedankt :)
 
Edit>Define Brush Preset moet normaal genoeg zijn om je brush op te slaan. En hier staat nog een voorbeeld hoe je het precies moet doen.
 
Laatst bewerkt:
Edit>Define Brush Preset moet normaal genoeg zijn om je brush op te slaan.

Ja maar zoals ik als zei als ik cs2 afluit en weer opnieuw opstart dan kan ik mijn brush niet meer vinden tussen als die andere brushes.
 
Ik heb het gevonde, je moet ze inderdaad in een map opslaan. Dit doe je als volgt:
1. Je maakt je brush
2.Edit->Define Brush (en sla daar je brush op.
Om je brush nu voor altijd op te slaan:
3. Ga naar Edit -> Preset Manager Je krijgt nu een lijst met brushes te zien. Klik de brushes aan die je hebt gemaakt (door de ctrl-toets ingedrukt te houden kun je meerdere selecteren) en vervolgens op Safe set . Je kunt de brushes nu opslaan onder een logische naam.
 
Ik heb het gevonde, je moet ze inderdaad in een map opslaan. Dit doe je als volgt:
1. Je maakt je brush
2.Edit->Define Brush (en sla daar je brush op.
Om je brush nu voor altijd op te slaan:
3. Ga naar Edit -> Preset Manager Je krijgt nu een lijst met brushes te zien. Klik de brushes aan die je hebt gemaakt (door de ctrl-toets ingedrukt te houden kun je meerdere selecteren) en vervolgens op Safe set . Je kunt de brushes nu opslaan onder een logische naam.


Aha, oke dankjewel ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan