lame_enc.dll instellen in audacity

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon IN de map waar je Auadacity hebt geinstalleerd.
 
Laat in alle mappen en bestanden zoeken op lame_enc.dll. Heel veel audioprogramma's hebben hem. Als je weet waar hij staat, kun in Audacity in het zoek bibliotheek venster ernaar toe surfen. Of download de file hier en zet hem in de Audacitymap in C:\Program Files en laat met het zelfde zoekvenster de dll opsporen.
 
Laatst bewerkt:
Laat in alle mappen en bestanden zoeken op lame_enc.dll. Heel veel audioprogramma's hebben hem.

Audacity heeft hem dus niet.
Die moet je later installeren.
Daar gaat de vraag van TS volgens mij ook over.
Vandaar mijn antwoord.
 
Laatst bewerkt:
Laat in alle mappen en bestanden zoeken op lame_enc.dll. Heel veel audioprogramma's hebben hem. Als je weet waar hij staat, kun in Audacity in het zoek bibliotheek venster ernaar toe surfen. Of download de file hier en zet hem in de Audacitymap in C:\Program Files en laat met het zelfde zoekvenster de dll opsporen.

ik heb hem gevonden maar niet in audacity dat biblio theekvenster?? onder welk item staat dat??
 
En wel alle antwoorden lezen hoor en niet alleen die met een mooie avatar van een vogeltje :D
 
ik heb hem gevonden maar niet in audacity dat biblio theekvenster?? onder welk item staat dat??


die link werkt wel
alles gedownload en naar map audacity gekopieerd. is dat goed??? wat nu?? kan ik opnemen???
 
Laatst bewerkt:
Yep.
Gewoon die Lame Enc kopieren naar de Audacity map.
Het beste is de laatste en dat zorgt voor de verschillen in de grootte.
 
Ga in Audacity naar Bewerken, dan Voorkeuren, tab Bestandsformaten. Klik op Bibliotheek opzoeken. In het zoekvenster "surf" je naar de plaats waar je "lame_enc.dll" hebt staan.

lameencjj5.jpg


@ A.J.: Ik liet TS zoeken omdat bijna elke PC wel een programma heeft waar "lame_enc.dll" in staat.

Na installatie van Audacity moet je eenmalig die "lame_enc.dll" aanwijzen, dat is alles. Waar hij staat is onbelangrijk, als het maar ergens op je PC te vinden is.
Toch nog problemen met het vinden: download de dll-file hier.
 
Laatst bewerkt:
Ga in Audacity naar Bewerken, dan Voorkeuren, tab Bestandsformaten. Klik op Bibliotheek opzoeken. In het zoekvenster "surf" je naar de plaats waar je "lame_enc.dll" hebt staan.

lameencjj5.jpg


@ A.J.: Ik liet TS zoeken omdat bijna elke PC wel een programma heeft waar "lame_enc.dll" in staat. Dat het in Audacity niet staat was mij duidelijk, al een tijdje.
Na installatie van Audacity moet je eenmalig die "lame_enc.dll" aanwijzen, dat is alles. Waar hij staat is onbelangrijk, als het maar ergens op je PC te vinden is.
(Het bestand hoeft dus helemaal niet in de directory van Audacity te staan.) Toch nog problemen met het vinden: download de dll-file hier.

duidelijke uitleg dank je groots ik ga nu slamfm opnemen LOL
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan