films downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Berichten
206
Ik wil betaalde films kunnen downloaden en op dvd branden Gebruik nero 7 voor het branden en werk met DVD+RW van tdk
Er is heel veel "kaf onder het koren" en ik weet dat het moeilik is. Wie kan mij adviseren ?
Groeten
maarten

p.s. voor spellingsconrtole download ik ieSpell maar hoe werkt dat eigenlijk er zijn diverse bestanden te downloaden ?
 
Idd. veel kaf onder het koren, misschien is het handig om geen "witmerk" te nemen, maar een "bekende" zoals bijvoorbeeld de Free Record Shop?

Mocht je bij een ander terecht komen, houd er dan rekening mee dat bij een aantal van die filmwebwinkels, je de film niet feitelijk download / koopt, maar huurt en slechts het recht hebt om een dag of 2 te kijken, daarna is 'ie onbruikbaar. Branden is er dan dus niet bij.
 
Idd. veel kaf onder het koren, misschien is het handig om geen "witmerk" te nemen, maar een "bekende" zoals bijvoorbeeld de Free Record Shop?

Mocht je bij een ander terecht komen, houd er dan rekening mee dat bij een aantal van die filmwebwinkels, je de film niet feitelijk download / koopt, maar huurt en slechts het recht hebt om een dag of 2 te kijken, daarna is 'ie onbruikbaar. Branden is er dan dus niet bij.

Pasja, bedankt ik ga het proberen Heb je ervaring met het downloaden van films ?
 
free record shop

Pasja, bedankt ik ga het proberen Heb je ervaring met het downloaden van films ?

Dag Pasja, op de site van free record kun je geen films downloaden om te kunnen branden op dvd alleen om te "huren" en op je pc af te spelen
jammer maar bedankt !!
Maarten
 
Ik denk dat je het al geprobeerd hebt.. maar voor de zekerheid:

* goochel wat met google. Verschillende combinaties dan vind je vast wel iets
* misschien via divx. Ik dacht mij te herinneren dat ze ook iets aan film verspreiding doen, maar het hoe en wat ervan weet ik helaas niet.


Succes in ieder geval
 
Ik denk dat je het al geprobeerd hebt.. maar voor de zekerheid:

* goochel wat met google. Verschillende combinaties dan vind je vast wel iets
* misschien via divx. Ik dacht mij te herinneren dat ze ook iets aan film verspreiding doen, maar het hoe en wat ervan weet ik helaas niet.


Succes in ieder geval
bedankt in ieder geval
 
Als je bereid bent er voor te betalen dan kan ik je deze link aanbevelen:

http://binaries4all.nl/

Staat een complete uitleg over usenet (nieuwsgroepen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan