Inventarisatie voor abbonement Computeridee.

huijb

Supermoderator
Forumleiding
Supermoderator
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
9.806
Naar aanleiding van deze topic is het plan opgevat om te inventarisren of er mensen belangstelling hebben voor een abbo op het blad Computeridéé. Wanneer er 10 of meer mensen interesse hebben ben ik bereid om contact te zoeken met Computeridéé en te kijken of er een leuke actie voor de leden te organisren is. Niets staat dus al vast, deze topic is er alleen om te kijken of en hoeveel mensen interesse hebben.
 
Wel ik doe mee als het mogelijk is om mijn bestaande abbo via helpmij te laten lopen.
Dus dat moet dan met de besprekingen eventueel meegenomen worden.
 
Ik heb ook een abbo dus voor mij hetzelfde als voor satshow
 
Ze bieden op het ogenblik een mooie usb-pen aan bij een jaarabonnement. Daar wil ik wel korting op. :)
Serieus: ik geef me op als kandidaat-abonnee.
 
Ik wil ook wel lid worden van Computeridee, ik koop ze vaak los. Maar ik ben geen lid van Helpmij, maakt dat uit?

Jane
 
Ik wil ook wel lid worden van Computeridee, ik koop ze vaak los. Maar ik ben geen lid van Helpmij, maakt dat uit?

Jane
De titel van deze topic luid "Aanbieding voor verenigingsleden" dus ja het maakt wat uit. Nu niet meteen op de knop "vereniging" klikken om je aan te melden als lid van de vereniging Helpmij, mag wel natuurlijk :D maar we zijn nog aan het inventariseren en misschien gaat het wel helemaal niet door.
 
abbo op CI

Noteer mij maar als kandidaat. Ik koop nu vaak los. Abbo wel zo gemakkelijk.
 
Zoals door Huib verteld geldt dit alleen voor verenigingsleden.
Het is nog maar de vraag of het doorgaat, ze zijn eerst de animo aan het peilen.
 
ik wil best een abbo.. wat zijn eigenlijk de normale prijzen ?

(als die al verschrikkelijk duur zijn moek er ff over na denken :p )
 
59,40 euro per jaar voor tweewekelijkse uitgave
 
naja kom maar op met een mooie aanbieding dan.
ik ben er wel voor in
 
Naar aanleiding van deze topic is het plan opgevat om te inventarisren of er mensen belangstelling hebben voor een abbo op het blad Computeridéé. Wanneer er 10 of meer mensen interesse hebben ben ik bereid om contact te zoeken met Computeridéé en te kijken of er een leuke actie voor de leden te organisren is. Niets staat dus al vast, deze topic is er alleen om te kijken of en hoeveel mensen interesse hebben.
 
enguete compiteridee

het abonnement dat ik heb isdoor CI opgezegd per 1 januari omdat men stopt met de digitale uitgave
het heeft voor mij weinig zin over te stappen naar het papieren blad omdat ik dat nauwelijks kan hanteren en er so wie so er niets in kan opzoeken of terugvinden.ik ben sinds een herseninfarct)beroerte in 2001 halfzijdig verlamd en kan daarom geen blad omslaan zonder hulpmiddel om het tijdschrift te laten liggen de digitale uitgave heeft als voordeel dat jr heel gemakkelijk later iets kunt opzoekenzonder het doorworstelen van een stapel oude uitgaven,en het neemt geen ruimte in.dat is voor mij zeker zo belangrijk wegens verblijf in een verpleeghuis
 
Blijft nog steeds het gegeven dat dit 'onderzoek' en de eventueel hieruit voortvloeiende voordelen gaan gelden voor leden van de vereniging Helpmij.nl. Het is dus eigenlijk overbodig hier te reageren als men geen lid is van de vereniging en dat ook niet van plan is te worden :)
 
Ik heb net mijn abo opgezegd van CiD, ik vind het (ben vanaf het begin lid) niet interessant genoeg meer.
Ik zal een kijken of C't computermagazine iets is. :)
 
Frisian> en dan nog 7 erbij en dan kunnen we daarmee beginnen :D Ik was ook vanaf het begin lid, maar heb het 4 jaar geleden opgezegd. Te eenvoudig geworden voor me ;)
 
Even een schopje!!!! Wie heeft er interesse?? ;)
 
ik heb ook wel intresse :thumb: (maar wil wel graag weten wat het dan gaat kosten)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan