Netwerk Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ranx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
2
Hey,
Ik ben de software voor networking van windows echt helemaal beu :confused:
Graag zou ik freeware software hebben. Maar hoeft niet perse :evil:
Ik heb een netwerk met 3 computers en laptop. Speedtouch 510 en een Router ingesteld als switch.
Via de software zouden de computers moeten kunnen printen op de printers waar de computer van opstaat. Ook moet er heel makkelijk bestanden worden geshared. Geen gezeur meer over machtigingen. Heeft iemand misschien suggesties ?

Alvast bedankt :thumb:
 
Linux.....dan ben je van windows af.
 
Mmm. Ik begin windows inderdaad te haten. Maar wat moet je dan nemen voor linux ? er zijn verschillende types ? En moeten dan alle computers met linux worden voorzien ? Werkt linux niet met heel veel codes enz ? Ik heb ooit geprobeerd linux te installeren maar wilde niet werken. Hoe zit dat met drivers van apparaten ? Kan je drivers van windows gebruiken in Linux ? Laat de reacties maar komen ...

Alvast bedankt,

Jan Cools:thumb:
 
Linux is inderdaad een prima alternatiev! Behalve als het een wireless netwerk is, dat kan ik de beginner afraden. Linux is er in veel verschillende soorten en maten. Welke je neemt maakt niet zoveel uit omdat de basis van linux niet zo veel verschilt.

Linux heeft tegenwoordig gewoon een grafische uiterlijk..
 
Ik weet dat er veel Linux distro's goed zijn voor beginners maar Ubuntu is wel een aanrader!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan