Uitzenden met Traktor DJ Studio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benji1971

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2002
Berichten
59
Ik ben in het bezit van het programma Traktor DJ Studio (versie 2.6.1.022)
Nu wil ik graag via het internet gaan uitzenden.
Nu staan er onder de setup van het programma diverse instellingen die je moet doen voor het uitzenden:
-adress, mount path, proxy settings, enz. enz. (zie bijgesloten afbeelding)

Nu ben ik al een beetje op Google aan het zoeken geweest. In de settings wordt gesproken over "Ice cast server settings". Ik heb dus een en ander daar op gezocht.
Als ik het goed heb, heb je dus daarvoor het programma icecast nodig.
Die heb ik inmiddels ook gedownload.
Maar dan?
Wat moet ik allemaal aan gegevens invoeren in het programma van Traktor zelf bij de settings en moet ik ook nog van alles aanpassen in het programma icecast?

Heeft er iemand een handleiding (liefst Nederlands) waarin dit allemaal stap voor stap uitgelegt wordt?
In de pdf bijgeleverd bij het programma staat er niets in detail over helaas.

Ik wil gewoon mijn eigen pc als server hiervoor open zetten.

Alvast bedankt voor het eventuele meedenken en antwoorden.
 

Bijlagen

  • setup.JPG
    setup.JPG
    47,1 KB · Weergaven: 35
Ik vond deze beschrijving van het programma:

"Biedt iedereen de mogelijkheid om MP3’s en muziek CD’s met een PC te remixen. U kunt het tempo aanpassen, u kunt beide ritmes gelijk zetten, er is een crossfader, equalizer, meerdere scratch effects, diverse filters en loops. Tevens zijn er 2 bijzondere filters en equalizers met 3 kill knoppen. Voor het eerst biedt software u voorgeprogrammeerde scratch in het ritme van de maat. Deze shareware versie stopt elke keer na 20 minuten, na regisatie is dit uiteraard opgeheven".

Ik heb de demo even bekeken, maar ik heb niets gevonden wat op het uitzenden van streaming-audio wijst. Jij weet zeker dat het wel kan?



Vol ornaat:

 
Laatst bewerkt:
Uitzenden

Jazeker is het mogelijk.
Kijk maar bij de afbeelding die ik bijgesloten heb.
Mogelijkheid tot streaming.

Ook zit er op de player vervolgens (na alle instellingen) een button om tot uitzenden over te gaan.
Button heet on air.
 
Sorry, blinde vlek. Op de site van de ontwikkelaars Native Instruments ben ik in de Traktor line uitsluitend PC gebonden sound-editing en -mixing tegengekomen. Wel is er de mogelijkheid om sound van het net af te halen, daar had ik jouw Ice Cast Server settings ook onder begrepen. :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan