Tags in Traktor DJ 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

KnightViper

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2005
Berichten
9
Hoy allen , ik ben hier uitgekomen opdat ik dacht dat dit het beste forum lijkt voor mijn des betreffende vraag.
Ik beschik over BPM-Studio waarvan ik zeer tevreden ben , en die staat op de laptop , de tags worden daar alles in hoofdletter weergegeven bvb ROXETTE - THE LOOK
Op mijn pc heb ik onlangs Traktor DJ 2 (2.6) , ook daar ben ik zeer tevreden over , is wel wennen , maar ik heb problemen met de tags , die leest hij niet af zoals ze in mijn (muziek) map staan.
Al mijn mp3-tags zijn benoemd via tag & rename en ook de optie alles in HOOFDLETTER een zeer goed programma , alleen traktor begrijpt het precies niet , of... ik doe mss wat fout!?!
bvb ROXETTE - THE LOOK , dan wordt deze Tag in traktor zo weergeven (kolom artist) Roxette (kolom titel) the look
En zo heeft iedere tag zijn eigenschappen , sommige ieder woord begint met een hoofdletter , bij sommige staan artist en titel in de kolom titel , maar geen enkele alles in HOOFDLETTER , dus ik wil heel graag dat de tags ook daar zo worden weergeven , hopelijk heeft hier iemand er een verklaring of oplossing voor , bij deze alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Probleem opgelost , simpelweg alles omzetten naar ID3v2-Tag :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan