beeld in bsplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

heitsme

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2002
Berichten
197
ik heb windows vista en bsplayer pro
ik krijg wel ondertiteling in bel maar geen beeld vd film
ik heb vistacodecs al geinstaleerd maar het werkt niet
in powerdvd kan ik wel beeld krijgen maar lukt het me niet om de lossen ondertitel te plaatsten

wie heeft een idee????
 
In het BS.Player forum is het onderwerp (tussen allerlei ruis door) besproken. Let op Adicoto. En de Xvid-codec kun je hier downloaden.
 
de Xvid codec heb ik al geinstaleerd maar dan werkt het nog niet
 
ga naar opties > preferences > video > video rendering > rendering mode op internal renderer directDraw surface

bij mij doet hij het dan..
 
ga naar opties > preferences > video > video rendering > rendering mode op internal renderer directDraw surface

bij mij doet hij het dan..

ja bij mij ook:) maar dan kan ik geen ondertitels (.rar) meer toevoegen :confused:
hoe los je dit dan op?
 
ja, heb me vergist. het zijn srt files. maar als ik dus de video rendering aanpas om beeld te hebben in vista, kan ik geen ondertitels toevoegen, ook geen srt.
 
ik heb het zelfde probleem alles werkt beeld ook enz maar de ondertiteling krijg ik ook niet er in. is er geen andere programma voor vista waar het allebei in werkt
 
ik heb het zelfde probleem alles werkt beeld ook enz maar de ondertiteling krijg ik ook niet er in. is er geen andere programma voor vista waar het allebei in werkt

Ondertussen heb ik ontdekt hoe het werkt. je moet zorge dat het rar (srt) bestand al open is, en dan pas de film opzetten en de ondertiteling erin slepen. dan werkt het bij mij wel.
 
heel erg bedankt met deze ook al oude post... zo is men probleem ook weer opgelost :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan